کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
  • تعداد رکورد ها : 33
جامعه‌شناسي آموزش و پرورش( تحليل، برنامه‌ريزي و تحقيق در تعليم و تربيت)
نویسنده:
عسکريان، مصطفي، ‎1320ـ
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: دانش افروز,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
147849
ريشه‌هاي توسعه‌نيافتگي و آموزش پرورش ايران در گفتگو با حجت... اقبال قاسمي پويا
نویسنده:
هوشمند، احسان، ‎1347 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: وزارت آموزش و پرورش، پژوهشکده تعليم و تربيت,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11316206
تفکر خلاق، هدف نهايي تعليم و تربيت
نویسنده:
حسيني، علي‌اکبر، 1308 - ‎1388.
وضعیت نشر الکترونیکی :
دانشگاه پهلوي,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11286480
آسيب‌هاي آموزشي و تربيتي نسل نو: مخاطب، والدين، معلمان پويا و نسل جويا
نویسنده:
حسيني، فاطمه السادات، ‎1360 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
قم: مهر اميرالمومنين عليه‌السلام,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11460128
يادگيري دانش سه‌گانه
نویسنده:
شاه‌ولي، منصور، ‎1334 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
اصفهان: نصوح,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11318483
آسيب شناسي تربيت ديني در گفت و گو با انديشمندان و صاحب نظران تعليم و تربيت
نویسنده:
برادري، احمد، ‎1341 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: مدرسه,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11371864
بررسي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش
نویسنده:
پرنيان، سحر، ‎1358 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: فرزانگان دانشگاه,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
2382993
مرگ مدرسه ؟: گفتارهاي انتقادي در آموزش و پرورش ايران
نویسنده:
باقري، خسرو، ‎1336 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: مشق شب,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
111212766
تربيت، ريشه جامعه
نویسنده:
فرزي، شهناز، ‎1359 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: طليعه پويش,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
111184455
  • تعداد رکورد ها : 33

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

0

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

کلیه حقوق این سایت مربوط به آستان قدس رضوی می باشد .