کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
  • تعداد رکورد ها : 4
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
تحلیل و بررسی تأثیر تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر قابلیت بازاریابی سازمان
نویسنده:
حمیدی زاده, محمدرضا
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده مدیریت و حسابداری): 1389,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
189
منابع دیجیتالی :
  • تعداد رکورد ها : 4

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

194,489,124

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

کلیه حقوق این سایت مربوط به آستان قدس رضوی می باشد .