کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
  • تعداد رکورد ها : 15
شناخت فرايند يادگيري: منابعي براي تقويت يادگيري موثر
نویسنده:
بختيار نصرآبادي، حسنعلي، ‎1334 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
اصفهان: نقش مانا,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11501170
اولويتهاي تحقيقاتي هنر: با نگاهي به برنامه اول تا سوم
نویسنده:
بختيار نصرآبادي، حسنعلي، ‎1334 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگي و اجتماعي,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11462104
آموزش، رويکردها و انگاره‌هاي جديد
نویسنده:
بختيار نصرآبادي، حسنعلي، ‎1334 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
اصفهان: دانشگاه اصفهان,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
LB‎ 1025/3‎ /ب‎3‎آ‎8
راه‌بردهاي جديد آموزشي در هزاره سوم
نویسنده:
بختيار نصرآبادي، حسنعلي، ‎1334 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
قم: موسسه فرهنگي سماء,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
2334724
انگيزه و يادگيري در تحکيم اعتقادات ديني جوانان
نویسنده:
بختيار نصرآبادي، حسنعلي، ‎1334 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
اصفهان: دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم. شعبه اصفهان,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11815739
جوان تنهاست! (جوان و آرامش روان در عصر ارتباطات)
نویسنده:
مقامي، حميد، ‎1347 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
قم: سماء قلم,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11734585
فلسفه‌ي تعليم و تربيت
نویسنده:
بختيار نصرآبادي، حسنعلي، ‎1334 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
اصفهان: نشر نوشته,
نوع منبع :
کتاب چاپی
MadrakNo:
نگاهي به تربيت کودک
نویسنده:
بختيار نصرآبادي، حسنعلي، ‎1334 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
اصفهان: دانشگاه اصفهان,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11523222
شناخت فرايند يادگيري: منابعي براي تقويت يادگيري موثر
نویسنده:
بختيار نصرآبادي، حسنعلي، ‎1334 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
اصفهان: نقش مانا,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11501170
  • تعداد رکورد ها : 15

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

193,904,496

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

کلیه حقوق این سایت مربوط به آستان قدس رضوی می باشد .