کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر کیفیت ارتباط بانک با مشتری در شعب بانک مسکن شهر تهران
نویسنده:
الماسی, حسن
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت و حسابداری)؛ 1393.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
128
منابع دیجیتالی :
تحلیل و بررسی تأثیر تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر قابلیت بازاریابی سازمان
نویسنده:
حمیدی زاده, محمدرضا
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده مدیریت و حسابداری): 1389,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
189
منابع دیجیتالی :
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد دفاتر پلیس +10
نویسنده:
مومنی, ماندان
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت و حسابداری)؛ 1393.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
140
منابع دیجیتالی :
بررسی ارتباط بین مولفه‌های مدیریت ارتباط با مشتری با سودآوری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری
نویسنده:
حاجی اسفندیاری, سعید
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت و حسابداری)؛ 1393.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
127
منابع دیجیتالی :
بررسی تاثیر عوامل موثر بر قصد پذیرش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
نویسنده:
ناظمي، شمس‌الدين
وضعیت نشر الکترونیکی :
مشهد: کارشناسی ارشد (دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم اداری و اقتصادی)؛ 1389.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
135
منابع دیجیتالی :
ارزیابی و تحلیل ریسک پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری در ایران
نویسنده:
ربيعي، علي
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه پیام نور (وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری)، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی)؛1388.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
182
منابع دیجیتالی :
ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در گروه صنعتی ایران خودرو
نویسنده:
میراب آستانه, پیمان
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده مدیریت و حسابداری)؛ 1389.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
276
منابع دیجیتالی :
ارایه چارچوبی برای ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با تاکید بر منطق رادار
نویسنده:
اخوان, پيمان
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (مرکز پیام نور تهران، دانشکده مهندسی صنایع)؛ 1389.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
196
منابع دیجیتالی :
بررسی میزان مدیریت ارتباط با مشتری (مشتری مداری) در اداره مخابرات مرند
نویسنده:
فیضی, طاهره
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه پیام نور، دانشکده علوم انسانی)؛ 1388.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
413
منابع دیجیتالی :
بررسی وضعیت استقرار و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی ایران
نویسنده:
احمدي، پرويز
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده علوم انسانی)؛ 1386.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
250
منابع دیجیتالی :

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

0

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

All Rights Reserved for Astan Quds Razavi.