کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
مدیریت ریسک پروژه‌های فناوری اطلاعات (با تمرکز بر شناخت و ارزیابی فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری در ایران)
نویسنده:
کرامتي، عباس
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه تهران، دانشکده فنی)؛ 1387.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
139
منابع دیجیتالی :
تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری به شکل الکترونیکی e-CRM برای دستیابی به کلاس جهانیموردکاوی: شرکت نرم‌افزاری پژوهش
نویسنده:
فارسيجاني، حسن
وضعیت نشر الکترونیکی :
[تهران]: کارشناسی ارشد (دانشگاه پیام نور مرکز، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی)؛ 1389.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
205
منابع دیجیتالی :
تحلیل هرم مشتریان بانک صادرات بر اساس متغیرهای RFM و جمعیت‌شناختی به منظور بهبود مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده:
کاظمي، مهدي
وضعیت نشر الکترونیکی :
سیستان و بلوچستان: کارشناسی ارشد (دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشکده علوم اقتصادی)؛ 1390.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
169
منابع دیجیتالی :
بررسی رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری مشتریان
نویسنده:
عباسی, محمد
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت)؛ 1393.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
200
منابع دیجیتالی :
بررسی رابطه تحول‌آفرین با مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات شهر تهران
نویسنده:
حيدري، عباس
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت)؛ 1394.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
114
منابع دیجیتالی :
بررسی و رتبه‌بندی اثرات ناشی از پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در کارخانه خجند قم
نویسنده:
ادب, حسین
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت)؛ 1394.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
100
منابع دیجیتالی :
بررسی تأثیر فرآیند ارتباطی اطلاعات مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد مبتنی بر مشتری؛ (موردمطالعه: شرکت داده‌پردازی ایران)
نویسنده:
حاتمي، حسين
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت )؛ 1394.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
85
منابع دیجیتالی :
بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده:
برومند, زهرا
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت و حسابداری)؛ 1393.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
152
منابع دیجیتالی :
سنجش مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات ایران از نظر مشتریان (سرپرستی غرب استان تهران)
نویسنده:
فیضی, طاهره
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه پیام نور استان تهران، مرکز پیام نور تهران)؛ 1388.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
178
منابع دیجیتالی :

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

0

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

کلیه حقوق این سایت مربوط به آستان قدس رضوی می باشد .