کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
  • تعداد رکورد ها : 12
طرح‌ریزی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شرکت پیچاز الکتریک
نویسنده:
جراحی, علیرضا
وضعیت نشر الکترونیکی :
شیراز: کارشناسی ارشد (دانشگاه شیراز، دانشکده آموزشهای الکترونیکی)؛ 1386.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
165
منابع دیجیتالی :
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
نویسنده:
تهجد, مریم
وضعیت نشر الکترونیکی :
شیراز: کارشناسی ارشد (دانشگاه شیراز، دانشکده آموزشهای الکترونیکی)؛ 1387.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
151
منابع دیجیتالی :
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری به شکل الکترونیکی e-CRM برای دستیابی به کلاس جهانیموردکاوی: شرکت نرم‌افزاری پژوهش
نویسنده:
فارسيجاني، حسن
وضعیت نشر الکترونیکی :
[تهران]: کارشناسی ارشد (دانشگاه پیام نور مرکز، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی)؛ 1389.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
205
منابع دیجیتالی :
بررسی ارتباط بین ابعاد نظام مدیریت ارتباط با مشتری و قابلیتهای نوآوری؛ (مورد مطالعه:شرکت ایران خودرو)
نویسنده:
تارخ, محمدجعفر
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت)؛ 1390.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
174
منابع دیجیتالی :
طراحی بستر نرم‌افزاری تطبیق‌پذیر برای سامانه الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری سازمان‌ها
نویسنده:
اكبري, محمدكاظم
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی کامپیوتر)؛ 1386,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
158
منابع دیجیتالی :
مدل پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری ‌‌(CRM)‌‌ در سرویسهای برون سپار داخلی
نویسنده:
اقدسي, محمد
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه تربیت مدرس)؛ 1385.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
181
منابع دیجیتالی :
ارائه مدلی مفهومی جهت سنجش بلوغ مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های فناوری اطلاعات
نویسنده:
سهرابي, بابک
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت)؛ 1385.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
346
منابع دیجیتالی :
  • تعداد رکورد ها : 12

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

194,398,499

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

All Rights Reserved for Astan Quds Razavi.