کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

Search
  To Search the Exact Phrase, Put the Phrase in the Double Quotes (“”). Like “History of Iran”
selection of all   
  • تعداد رکورد ها : 1
T-PESS and Special Education Teacher Attrition and Retention: A Qualitative Phenomenological Study of Teacher Perceptions of Administrator Effectiveness
writer :
R. Crow, Janna
the statue of electronic publish :
Knoxville: 2022; ( PHD. (University of Tennessee, dpt of Education,
language :
English
source type :
پایان نامه های الکترونیکی
Number Of Pages:
145
digital source :
  • تعداد رکورد ها : 1

Total number of metadata

0

Number of Digital Resources

194,253,487

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

All Rights Reserved for Astan Quds Razavi.