کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
  • تعداد رکورد ها : 37
اثر التدریب علی جودة الخدمات المصرفية الإسلامية بمحافظات غزة
نویسنده:
مدهون, محمد إبراهيم
وضعیت نشر الکترونیکی :
غزة: الماجستیر (برنامج الدراسات العليا المشترك بين أكاديمية الإدارة و السياسة للدراسات العليا و جامعة الأقصى بغزة)، 2017م,
زبان :
عربی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
157
منابع دیجیتالی :
تحلیل هرم مشتریان بانک صادرات بر اساس متغیرهای RFM و جمعیت‌شناختی به منظور بهبود مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده:
کاظمي، مهدي
وضعیت نشر الکترونیکی :
سیستان و بلوچستان: کارشناسی ارشد (دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشکده علوم اقتصادی)؛ 1390.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
169
منابع دیجیتالی :
بکارگیری تکنیک‌های داده‌کاوی جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری
نویسنده:
تقوا, محمدرضا
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده مدیریت و حسابداری) ؛1388.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
146
منابع دیجیتالی :
بررسی رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری مشتریان
نویسنده:
عباسی, محمد
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت)؛ 1393.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
200
منابع دیجیتالی :
سنجش مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات ایران از نظر مشتریان (سرپرستی غرب استان تهران)
نویسنده:
فیضی, طاهره
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه پیام نور استان تهران، مرکز پیام نور تهران)؛ 1388.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
178
منابع دیجیتالی :
بررسی کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و تاثیر آن بر زنجیره ارزش سازمان در بانک سامان
نویسنده:
محمودي، محمد
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه پیام نور استان تهران، مرکز پیام نور تهران)؛ 1388.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
192
منابع دیجیتالی :
بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده:
برومند, زهرا
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت و حسابداری)؛ 1393.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
152
منابع دیجیتالی :
بررسی رابطه تحول‌آفرین با مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات شهر تهران
نویسنده:
حيدري، عباس
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت)؛ 1394.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
114
منابع دیجیتالی :
بررسی تاثیر زیرساخت فناوری بر مدیریت ارتباط با مشتری در اداره امور شعب غرب بانک ملی
نویسنده:
موسوي، سعيد
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت)؛ 1394.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
175
منابع دیجیتالی :
دور التسويق الإلكتروني في تحسين أداء البنوك و تحقيق رضا العميل
نویسنده:
کریمه, جلام
وضعیت نشر الکترونیکی :
الجمهوریه الجزائریه الدیمقراطیه الشعبیه : الماجستیر (جامعه عبدالحمید بن بادیس- مستغانم، کلیه العلوم الاقتصادیه العلوم التجاریه و علوم التسییر، قسم علوم التسییر، تخصص: تسویق و اداره اعمال الموسسات )، 2014م,
زبان :
عربی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
210
منابع دیجیتالی :
  • تعداد رکورد ها : 37

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

0

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

All Rights Reserved for Astan Quds Razavi.