کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
  • تعداد رکورد ها : 19
بررسی و رتبه‌بندی اثرات ناشی از پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در کارخانه خجند قم
نویسنده:
ادب, حسین
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت)؛ 1394.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
100
منابع دیجیتالی :
بررسی تأثیر فرآیند ارتباطی اطلاعات مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد مبتنی بر مشتری؛ (موردمطالعه: شرکت داده‌پردازی ایران)
نویسنده:
حاتمي، حسين
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت )؛ 1394.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
85
منابع دیجیتالی :
بررسی و تحلیل پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شرکت‌های آب و فاضلاب
نویسنده:
حيدري کرد زنگنه، غلامرضا، ‎1329 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه پیام نور استان تهران، مرکز پیام نور تهران)؛ 1389.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
163
منابع دیجیتالی :
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی: شرکت صبانت در سطح شهر تهران)
نویسنده:
کسرایی, احمدرضا
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت)؛ 1394.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
127
منابع دیجیتالی :
ارزیابی عملکرد بانک صادرات خراسان جنوبی در فرایند مدیریت ارتباط با مشتری (crm) با رویکرد (bsc) فازی
نویسنده:
ميرغفوري، حبيب‌اله، ‎1353 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
یزد: کارشناسی ارشد (دانشگاه یزد، دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری)؛ 1388.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
199
منابع دیجیتالی :
اثرات پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران
نویسنده:
تاج‌زاده نمين، ابوالفضل، ‎1335 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده مدیریت و حسابداری)؛ 1388.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
173
منابع دیجیتالی :
"رتبه‌بندی عوامل بحرانی موفقیت در پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت ایساکو"
نویسنده:
کريمي، سعيده
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد ( دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده مدیریت و حسابداری)؛ 1387.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
261
منابع دیجیتالی :
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری و تعیین نقش هر یک از این عوامل بر اثر بخشی استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در ادارات پست شهرستان شیراز
نویسنده:
صيف, محمدحسن
وضعیت نشر الکترونیکی :
کارشناسی ارشد (دانشگاه پیام نور، دانشکده علوم انسانی)؛ 1389.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
123
منابع دیجیتالی :
بررسی ارتباط بین ابعاد نظام مدیریت ارتباط با مشتری و قابلیتهای نوآوری؛ (مورد مطالعه:شرکت ایران خودرو)
نویسنده:
تارخ, محمدجعفر
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت)؛ 1390.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
174
منابع دیجیتالی :
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
  • تعداد رکورد ها : 19

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

0

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

All Rights Reserved for Astan Quds Razavi.