کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
  • تعداد رکورد ها : 121
تدوین الگوی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران
نویسنده:
الهی, علیرضا
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه خوارزمی، پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی)؛ 1395.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
188
منابع دیجیتالی :
سنجش آمادگی پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در دانشگاه مهر البرز
نویسنده:
روحاني, سعيد
وضعیت نشر الکترونیکی :
البرز: کارشناسی ارشد (موسسه آموزش عالی الکترونیکی - مجازی مهر البرز )؛ 1393.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
135
منابع دیجیتالی :
بررسی عوامل موثر بر پذیرش رسانه‌های اجتماعی در مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتری
نویسنده:
رزمي، زهرا
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه الزهرا (س)، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی)؛ 1393.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
121
منابع دیجیتالی :
مقایسه‌ی تطبیقی و اولویت‌بندی سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری در بخش‌های تولیدی
نویسنده:
رستم‌پور, آزاده
وضعیت نشر الکترونیکی :
قم: کارشناسی ارشد (دانشگاه قم، دانشکده فنی و مهندسی)؛ 1393.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
146
منابع دیجیتالی :
بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و واکنش مشتریان (مورد مطالعه شرکت ال جی)
نویسنده:
فارسيجاني، حسن
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه پیام نور استان تهران، مرکز پیام نور تهران غرب، دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری)؛ 1393.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
121
منابع دیجیتالی :
تاثیر عوامل سازمانی بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده:
حسین‌پور, داود
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد ( دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده مدیریت و حسابداری)؛ 1392.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
137
منابع دیجیتالی :
موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شرکت همکاران سیستم
نویسنده:
کاظمي، مريم
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده مدیریت و حسابداری): 1390,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
164
منابع دیجیتالی :
نقش مدیریت دانش مشتری در استراتژی تمایز بیمارستان های خصوصی
نویسنده:
اسماعیل‌پور, رضا
وضعیت نشر الکترونیکی :
گیلان: کارشناسی ارشد (دانشگاه گیلان، دانشکده ادبیات و علوم انسانی)؛ 1392.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
194
منابع دیجیتالی :
مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری مبتنی برتکنیک‌های داده‌کاوی
نویسنده:
فلاح‌مهر, مونا
وضعیت نشر الکترونیکی :
گیلان: کارشناسی ارشد (دانشگاه گیلان، پردیس بین الملل): 1392.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
77
منابع دیجیتالی :
به کارگیری داده‌کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده:
جنابی, گل چیا
وضعیت نشر الکترونیکی :
گیلان: کارشناسی ارشد (دانشگاه گیلان، دانشکده فنی و مهندسی)؛ 1393.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
99
منابع دیجیتالی :
  • تعداد رکورد ها : 121

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

194,489,124

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

All Rights Reserved for Astan Quds Razavi.