کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
  • تعداد رکورد ها : 121
شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده:
ايماني، عبدالمجيد
وضعیت نشر الکترونیکی :
سیستان و بلوچستان: کارشناسی ارشد (دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشکده مدیریت و حسابداری)؛ 1393.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
180
منابع دیجیتالی :
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری
نویسنده:
شيرخدايي، ميثم
وضعیت نشر الکترونیکی :
بابل: کارشناسی ارشد (موسسه آموزش عالی راه دانش - بابل)؛ 1396 .,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
116
منابع دیجیتالی :
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده:
اسدی, پریسا
وضعیت نشر الکترونیکی :
آمل: کارشناسی ارشد (موسسه آموزش عالی آمل، دانشکده علوم انسانی)؛ 1396 .,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
94
منابع دیجیتالی :
شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی موفقیت در پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده:
صالح اولياء، محمد
وضعیت نشر الکترونیکی :
یزد: کارشناسی ارشد (دانشگاه یزد، پردیس فنی و مهندسی - گروه مهندسی صنایع)؛ 1394.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
154
منابع دیجیتالی :
بررسی نقش مدیریت دانش مشتریان در ارتقاء عملکرد بانک انصار
نویسنده:
یعقوبی, نورمحمد
وضعیت نشر الکترونیکی :
سیستان و بلوچستان: کارشناسی ارشد (دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشکده مدیریت و حسابداری)؛ 1392 .,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
133
منابع دیجیتالی :
بررسی عوامل سازمانی تأثیرگذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به دانش مشتری
نویسنده:
جهانگیری سی سخت, زهرا
وضعیت نشر الکترونیکی :
یزد: کارشناسی ارشد (دانشگاه یزد، دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری)؛ 1393.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
201
منابع دیجیتالی :
بازنگری و توسعه مدل اکرو مودامبی برای ارزیابی آمادگی سازمانهای ایران جهت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده:
اقدسي, محمد
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده فنی و مهندسی)؛ 1386.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
159
منابع دیجیتالی :
اولویت‌بندی قابلیت های مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتری بر اساس عملکرد ارتباط با مشتری
نویسنده:
حسيني، ابوالحسن
وضعیت نشر الکترونیکی :
مازندران: کارشناسی ارشد (دانشگاه مازندران، دانشکده علوم اقتصادی و اداری)؛ 1395.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
186
منابع دیجیتالی :
بررسی امکان پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در اداره بندر و دریانوردی بوشهر
نویسنده:
جاویدی, آذرنوش
وضعیت نشر الکترونیکی :
بوشهر: کارشناسی ارشد (دانشگاه خلیج فارس)؛ 1395.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
133
منابع دیجیتالی :
بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی بر بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده:
سلیمانی, محتشم
وضعیت نشر الکترونیکی :
گیلان: کارشناسی ارشد (موسسه آموزش عالی مهر آستان، گروه مهندسی فناوری اطلاعات)؛ 1394.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
95
منابع دیجیتالی :
  • تعداد رکورد ها : 121

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

194,489,124

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

All Rights Reserved for Astan Quds Razavi.