کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
  • تعداد رکورد ها : 711
مباني کلي ارتباط جمعي: ارشد
نویسنده:
بقايي، فاطمه
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: مدرسان شريف,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
111195992
مطالعات اجتماعي پنجم
نویسنده:
ميرزايي، الهام، ‎1359 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: خيلي سبز,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
7458265
فلسفه‌ي علوم اجتماعي:  به سوي پراگماتيسم
نویسنده:
بيرت، پاتريک، ‎1961 - م.
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: شب‌خيز,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
111196932
معجم الدراسات الثقافية
نویسنده:
بارکر، کريس، ‎1955 - م.
وضعیت نشر الکترونیکی :
قاهره: روية,
زبان :
عربی
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
111173744
علم اجتماعي و شيوه توليد آسيائي
نویسنده:
نعماني، فرهاد، ‎1323 -
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
111179919
درسنامه فلسفه علوم اجتماعي
نویسنده:
ملکيان، مصطفي، ‎1335 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
قم: پژوهشکده حوزه و دانشگاه,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
111193368
آچيق توپلوم و دوشمانلاري (ييغجام متين): (جامعه باز و دشمنان آن (خلاصه متن)
نویسنده:
پوپر، کارل ريموند، 1902 - ‎1994م.
وضعیت نشر الکترونیکی :
تبريز: سومر نشر,
زبان :
ترکی
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
111193642
مروري بر روش‌هاي کاربردي تحقيق کيفي در علوم اجتماعي و انساني
نویسنده:
عليزاده، ندا، ‎1361 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: سازمان جهاد دانشگاهي تهران، انتشارات,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
22222300
مهارت‌هاي تدريس در مطالعات اجتماعي
نویسنده:
قاسمي‌نيا، علي، ‎1351 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: انتشارات اراده,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
111184830
آموزش مطالعات اجتماعي در دوره ابتدايي
نویسنده:
محسني آستاني، جابر، ‎1351-
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: اراده,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
111184864
  • تعداد رکورد ها : 711

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

194,256,740

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

All Rights Reserved for Astan Quds Razavi.