کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
  • تعداد رکورد ها : 121
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
نویسنده:
تهجد, مریم
وضعیت نشر الکترونیکی :
شیراز: کارشناسی ارشد (دانشگاه شیراز، دانشکده آموزشهای الکترونیکی)؛ 1387.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
151
منابع دیجیتالی :
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
  • تعداد رکورد ها : 121

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

194,489,124

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

All Rights Reserved for Astan Quds Razavi.