name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the subjective review
>
اموختن
Title
writer
subject
publisher
maintenance place
explanations
abstract
Physical Description of the Work
language
type
source type
identifier
categorization
whole texts
the table of the contents
all cases
Title
creator’s description
type
place
publisher
users` points
alteration date
ascending
descending
5
10
15
20
30
40
50
Search
To Search the Exact Phrase, Put the Phrase in the Double Quotes (“”). Like “History of Iran”
output
چاپ نتایج
word
Mods
Dublin Core
Marc
MarcIran
Pdf
Excel
selection of all
گزینه ای برای خروجی یا چاپ نتایج انتخاب نشده است !
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
تعداد رکورد ها : 196
عنوان :
يادگيري مغز محور (پارادايم جديد آموزش)
writer :
جنسن، اريک، 1950 - م.
the statue of electronic publish :
تهران: رشد فرهنگ,
source type :
printed book
subject :
تدریس
,
اموختن
,
روانشناسی
,
جنبههای روانشناسی
MadrakNo:
True
Opinion registration
عنوان :
انتخاب يادگيري: کليد موفقيت در تدريس
writer :
باقريان، ولياله، 1365 -
the statue of electronic publish :
تهران: قطره,
source type :
printed book
subject :
موفقیت
,
موفقیت تحصیلی
,
اموختن
,
انگیزش در اموزش و پرورش
,
معلمان -- نگرشها
MadrakNo:
True
Opinion registration
عنوان :
سيکولوچية التعلم
writer :
ديز، جيمز ارل، 1921 - م.
the statue of electronic publish :
نيويورک: دار ماکجروهيل,
language :
Arabic
source type :
printed book
subject :
روانشناسی
,
اموزش و پرورش
,
اموختن
registration number :
11657294
True
Opinion registration
عنوان :
روشهاي يادگيري: نظريهها و سبکهاي يادگيري در کلاس درس
writer :
بيابانگرد، اسماعيل، 1346 -
the statue of electronic publish :
تهران: آواي نور,
source type :
printed book
subject :
روانشناسی
,
اموختن
,
سبکهای شناختی
registration number :
11665726
True
Opinion registration
عنوان :
داستانهايي براي فکر کردن (سي داستان، سي مضمون)
writer :
شاهري لنگرودي، جليل، 1339 -
the statue of electronic publish :
تهران: پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات فرهنگي,
source type :
printed book
subject :
فلسفه
,
اموختن
,
راهنمای اموزشی (ابتدایی)
,
شناخت در کودکان
,
اندیشه و تفکر خلاق در کودکان
MadrakNo:
True
Opinion registration
عنوان :
[ان. ال. پي] NLP در کلاس درس
writer :
جابري کوشکي، فرشاد، 1348 -
the statue of electronic publish :
تهران: ذهن و رفتار,
source type :
printed book
subject :
روانشناسی
,
راهنمای اموزشی
,
اموختن
,
ارتباط در اموزش و پرورش
,
تدریس اثربخش
,
برنامهریزی روانی و زبانی
registration number :
11631648
True
Opinion registration
عنوان :
ياد بگير که چطور ياد بگيري
writer :
هابرد، رن، 1934 - م.
the statue of electronic publish :
تهران: ايرانبان,
source type :
printed book
subject :
روانشناسی
,
ادبیات نوجوانان
,
مطالعه و فراگیری
,
اموختن
registration number :
11635922
True
Opinion registration
عنوان :
روانشناسي يادگيري
writer :
کديور، پروين، 1323 -
the statue of electronic publish :
تهران: سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)، مرکز تحقيق و توسعه علوم انساني,
source type :
printed book
subject :
روانشناسی تربیتی
,
اموختن
,
روانشناسی
edit number :
ويرايش 2
True
Opinion registration
عنوان :
مهارات التدريس الفعال
writer :
قرش، جمال
the statue of electronic publish :
رياض: مکتبة التوبة,
language :
Arabic
source type :
printed book
subject :
تدریس
,
اموختن
,
تدریس اثربخش
registration number :
20165534
True
Opinion registration
عنوان :
يادگيري مؤثر در مؤسسات ياددهنده و يادگيرنده
writer :
نيازي، محسن، 1344 -
the statue of electronic publish :
تهران: سخنوران,
source type :
printed book
subject :
روانشناسی
,
اموختن
,
جنبههای اجتماعی
,
اموختن -- اختلالات -- ایالات متحده
,
مدرسهها -- ایالات متحده -- مدیریت و سازماندهی
registration number :
11624678
True
Opinion registration
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
تعداد رکورد ها : 196
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
×
گزارش خرابی
نوع
ایمیل جهت ارسال پاسخ(اختیاری)
توضیحات
It was registered successfully