کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
  • تعداد رکورد ها : 38
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
تحلیل هرم مشتریان بانک صادرات بر اساس متغیرهای RFM و جمعیت‌شناختی به منظور بهبود مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده:
کاظمي، مهدي
وضعیت نشر الکترونیکی :
سیستان و بلوچستان: کارشناسی ارشد (دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشکده علوم اقتصادی)؛ 1390.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
169
منابع دیجیتالی :
بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده:
برومند, زهرا
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت و حسابداری)؛ 1393.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
152
منابع دیجیتالی :
بررسی رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری مشتریان
نویسنده:
عباسی, محمد
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت)؛ 1393.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
200
منابع دیجیتالی :
بررسی رابطه تحول‌آفرین با مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات شهر تهران
نویسنده:
حيدري، عباس
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت)؛ 1394.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
114
منابع دیجیتالی :
بررسی تاثیر زیرساخت فناوری بر مدیریت ارتباط با مشتری در اداره امور شعب غرب بانک ملی
نویسنده:
موسوي، سعيد
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت)؛ 1394.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
175
منابع دیجیتالی :
بررسی کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و تاثیر آن بر زنجیره ارزش سازمان در بانک سامان
نویسنده:
محمودي، محمد
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه پیام نور استان تهران، مرکز پیام نور تهران)؛ 1388.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
192
منابع دیجیتالی :
سنجش مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات ایران از نظر مشتریان (سرپرستی غرب استان تهران)
نویسنده:
فیضی, طاهره
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه پیام نور استان تهران، مرکز پیام نور تهران)؛ 1388.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
178
منابع دیجیتالی :
  • تعداد رکورد ها : 38

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

194,234,090

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

All Rights Reserved for Astan Quds Razavi.