name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
ارائه مدلی برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در تجارت بین بنگاهی (B2B)
the statue of electronic publish :
تهران:کارشناسی ارشد (دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده مدیریت و اقتصاد)؛ 1388.
creator’s description :
حسن قوی سرای؛ استاد راهنما: شعبان الهی؛ استاد مشاور: علیرضا حسنزاده
the creators :
الهي, شعبان
(guide )
حسنزاده، عليرضا
(The consolatory )
قوی سرای, حسن
(researcher)
subject :
خدمات مشتری
,
ارتباط با مشتری
language :
Farsi
the relevant digital sources :
مشاهده منبع
Number Of Pages:
143
type :
text
base :
پایان نامه های فارسی و عربی مشکل دار
note :
abstract :
در محیط تجاری فعلی که یکی از مشخصات آن رقابت روز افزون است، تلاش برای بدست آوردن مشتری هر روز بیشتر میشود بویژه در محیط B2B، که عرضهکنندگان خدمات و محصولات باید شرایط و نیازهای مشتریان خود را دریابند زیرا مشتریان سازمانی ویژگیها و مشخصات خاصی دارند. مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها را قادر میسازند چنین استراتژی را با مدیریت ارتباطات فردی با مشتریان پایهریزی کنند. عوامل حیاتی مختلفی برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در زمینه B2B وجود دارد که با عوامل موفقیت سایر زمینههای کسب و کار متفاوت است. توجه به این عوامل میتواند در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در این زمینه تأثیرگذار باشد. بنابراین ضرورت، این پژوهش در جهت ارائه مدلی که در بردارنده عوامل تأثیرگذار در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری باشد صورت گرفت. در این پژوهش ابتدا با مطالعه ادبیات موضوع، عوامل حیاتی موفقیت و شاخصهای ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری استخراج شدند و بر اساس این عوامل و شاخصها مدل پیشنهادی توسعه یافت. سپس این عوامل و روابط بین آنها طی پرسشنامهای از خبرگان دانشگاهی داخلی و خارجی نظرخواهی شد تا در مورد استخراج اولیه اطمینان حاصل شود. بعد از جمعآوری، تحلیلی بر روی دادهها انجام شد و نتایج نشان داد که همه متغیرها و ارتباط بین عوامل مورد تأیید خبرگان قرار گرفتند. در مرحله بعد، مدل پیشنهادی در عرصه کسب و کار مورد آزمون قرار گرفت. برای این کار شرکتها همکاران سیستم به عنوان نمونه آماری انتخاب گردید و پرسشنامهای بین کارکنان بخش فروش و پشتیبانی این شرکتها توزیع شد و دادههایی بدست آمده از این پرسشنامهها، برای تحلیلهای نهایی مورد استفاده قرار گرفت. برای آزمون فرضیات پژوهش از آزمون همبستگی پیرسون استفاده شد بعد از تأیید فرضیهها و روابط برای تعیین میزان تأثیر هریک از متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته از آزمون رگرسیون گام به گام استفاده شد. با پایان یافتن مرحله تجزیه و تحلیل 7 فرضیه از 8 فرضیه پژوهش مورد تأیید قرار گرفت و یکی از فرضیهها رد شد و بر اساس فرضیههای تأیید شده مدل نهایی توسعه یافت و نهایتاً پیشنهاداتی براساس ادبیات موضوع برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و کارهای B2B ارائه شد
source type :
پایان نامه های الکترونیکی
form :
electronic
audience :
general
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully