name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
Hacking marketing : agile practices to make marketing smarter, faster, and more innovative
the statue of electronic publish :
Hoboken, New Jersey:John Wiley & Sons, Inc, [2016]
creator’s description :
Scott Brinker
the creators :
Brinker, Scott, 1971-
(writer )
subject :
Marketing
,
Marketing--Management
Dewey Classification:
658.8
language :
English
the relevant digital sources :
the request of source
ISBN:
9781119183211
Number Of Pages:
289
Control number of the congress library :
2016002280
type :
text
base :
کتابهای الکترونیکی لاتین مشکل دار
note :
Includes bibliographical references and index.
abstract :
"Apply software-inspired management concepts to accelerate modern marketing In many ways, modern marketing has more in common with the software profession than it does with classic marketing management. As surprising as that may sound, it's the natural result of the world going digital. Marketing must move faster, adapt more quickly to market feedback, and manage an increasingly complex set of customer experience touchpoints. All of these challenges are shaped by the dynamics of software--from the growing number of technologies in our own organizations to the global forces of the Internet at large. But you can turn that to your advantage. And you don't need to be technical to do it. Hacking Marketing will show you how to conquer those challenges by adapting successful management frameworks from the software industry to the practice of marketing for any business in a digital world. You'll learn about agile and lean management methodologies, innovation techniques used by high-growth technology companies that any organization can apply, pragmatic approaches for scaling up marketing in a fragmented and constantly shifting environment, and strategies to unleash the full potential of talent in a digital age. Marketing responsibilities and tactics have changed dramatically over the past decade. This book now updates marketing management to better serve this rapidly evolving discipline. Increase the tempo of marketing's responsiveness without chaos or burnout Design "continuous" marketing programs and campaigns that constantly evolve Drive growth with more marketing experiments while actually reducing risk Architect marketing capabilities in layers to better scale and adapt to change Balance strategic focus with the ability to harness emergent opportunities As a marketer and a manager, Hacking Marketing will expand your mental models for how to lead marketing in a digital world where everything--including marketing--flows with the speed and adaptability of software"-- Provided by publisher. "Marketing as a discipline has been thoroughly disrupted by digital technologies. The speed of rapidly changing markets demands "agile" management practices. Delivering a cohesive buyer's journey across multiple channels -- web, email, social, mobile -- is a challenge of user experience (UX) design. The shift from producing a few big campaigns to operating a constant stream of marketing touchpoints is analogous to "continuous deployment" models pioneered by cloud-based services. Quickly experimenting with new marketing ideas on a small scale is like prototyping and beta testing. Hacking Marketing draws upon some of the most successful ideas from software management and tech start-up culture and adapts them for marketing leadership in a digital world. No technical background is required -- this is not a technical book. It is a general business book that teaches non-technical marketers a new set of concepts and frameworks that they can use to master marketing in an age where everything is now powered by software and shaped by the dynamics of technology"-- Provided by publisher.
source type :
electronic book
form :
electronic
audience :
professional
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully