name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
فراتركيب كيفي چالش ها و موانع استفاده از بازی وارسازي (گيميفيكيشن) در آموزش و توسعه كاركنان
creator’s description :
نادیا سلیمانی ... [و دیگران]
the creators :
حسینی, محمدعلی
(writer )
حقاني، محمود
(writer )
سلیمانی, نادیا
(writer )
فتحی واجارگاه, کوروش
(writer )
subject :
کارمندان -- توانمندسازی
,
بازيوارسازي -- ايران -- نمونهپژوهي
language :
Farsi
the relevant digital sources :
مشاهده منبع
Number Of Pages:
31
type :
text
base :
مقاله های الکترونیکی فارسی و عربی
note :
منشا مقاله: فصلنامه مدیریت آموزش سازمان ها،سال نهم، شماره 2، پاییز و زمستان 1399، صفحات 65-95.
abstract :
پژوهش حاضر با هدف شناسايي چال شهاي كاربرد گيميفيكيشن در آموزش و توسعه كاركنان صورت گرفته است. اين پژوهش، به لحاظ هدف كاربردي و در دسته پژوهش هاي كيفي قرار مي گيرد كه با روش سنتزپژوهي انجام شده 2019 صورت گرفت، 325 - است. در اين راستا با بررسي مطالعات علمي كه در اين عرصه در بين سا لهاي 2011 سند شناسايي شد كه از اين تعداد در نهايت 37 سند بصورت هدفمند و به عنوان نمونه پژوهش انتخاب و مورد واكاوي قرار گرفت. سپس با هدف درك و شناسايي تجربه هاي متخصصين از چالش هاي بكارگيري گيميفيكيشن با 5 نفر متخصص خارجي كه به روش هدفمند موارد مطلوب انتخاب شدند، مصاحب ههاي عميق نيمه ساختاريافته انجام گرفت. اسناد مربوط به مطالعات علمي، به شيوه فراتركيب كيفي (متاسنتز)، در قالب مفاهيم و مضامين به صورت قياسي، در بافت پژوهشي توصيف شدند و با مفاهيم و مضامينِ شناسايي شده در مصاحبه ها به صورت استقرايي تلفيق و تفسير شدند. براي تحليل اسناد و متن پياده شده مصاحبه ها، از روش كدگذاري خط به خط در استفاده شد. در مجموع 36 واحد معنايي (كد باز)، 9 مقوله و 5 مضمون (چالش) شناسايي MAXQDA10 شدند كه اعتبار تفسيري آن با استفاده از شاخص ضريب توافق كاپاي كوهن مورد تاييد قرار گرفت. چالش هاي اصلي شناسايي شده در پژوهش حاضر عبارتند از: الف) پذيرش، ب) پشتيباني، ج) طراحي، د) اجرا و ه) نظارت و ارزيابي. نتايج اين پژوهش م يتواند براي سازمان هايي كه قصد دارند از اين رويكرد نوين در آموز ش و توسعه كاركنان خود بهره مند گردند، مفيد واقع شود و به آنان اين امكان را بدهد كه در جهت كاهش يا رفع چالش هاي شناسايي شده دوره هاي آموزشي خود با اين رويكرد نوين بصورت پيش كنشي عمل نمايند.
source type :
Electronic article
form :
electronic
audience :
general
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully