name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
تاثیر بازخورد مقایسه ای - اجتماعی بر اکتساب و تحکیم یادگیری یک مهارت ادراکی - حرکتی
creator’s description :
علی اظهری...[و دیگران]
the creators :
اظهري ، علي
(writer )
حمايت طلب، رسول، ۱۳۵۵ -
(writer )
عرب عامری, الهه
(writer )
شیخ, محمود
(writer )
subject :
بدمینتون -- تعلیم
,
کشتی (ورزش) -- مهارتهای حرکتی
,
یادگیری ادراکی و حرکتی
language :
Farsi
the relevant digital sources :
مشاهده منبع
Number Of Pages:
18
type :
text
base :
مقاله های الکترونیکی فارسی و عربی
note :
منشا مقاله: مجله رشد و یادگیری حرکتی - ورزشی، شماره 4، زمستان 1398، صفحات 395-379
abstract :
تحقیق حاضر با هدف تعیین تأثیر بازخورد مقایسهای- اجتماعی بر اکتساب و تحکیم یادگیری یک مهارت ادراکی-حرکتی در دانشآموزان پسر دبیرستانی انجام گرفت. در این تحقیق 36 دانشآموز دبیرستانی بهعنوان نمونههای آماری بهصورت تصادفی در سه گروه 12 نفری بازخورد مقایسه- اجتماعی مثبت، منفی و واقعی قرار گرفتند. پس از ثبت امتیازات پیشآزمون، در مرحلۀ اکتساب که پنج روز به طول انجامید، آزمودنیها در هر روز تعداد ده بلوک سهتایی سرویس بلند بدمینتون را اجرا کردند که بعد از هر بلوک بازخورد میانگین امتیازات خود را با توجه به گروهی که متعلق به آن بودند، بهصورت مثبت )باالتر از امتیاز واقعی(، منفی )پایینتر از امتیاز واقعی( و واقعی )امتیاز واقعی( دریافت کردند. آزمون تحکیم یادگیری نیز پس از 72 ساعت بیتمرینی همانند پیشآزمون اجرا شد. پس از بررسی نرمال بودن دادهها و همگنی واریانسها بهمنظور تحلیل دادهها از آزمونهای تحلیل واریانس با اندازهگیری مکرر، تحلیل واریانس یکطرفه و آزمون تعقیبی توکی در سطح معناداری 05/0 ≥P استفاده شد. نتایج نشان داد که در مرحلۀ اکتساب، تمرین موجب بهبود عملکرد گروهها شد، اما بین عملکرد گروههای بازخورد مثبت، منفی و واقعی در این مرحله تفاوت معناداری مشاهده نشد. میزان تحکیم یادگیری نیز در گروه بازخورد مثبت بهطور معناداری بهتر از گروههای دیگر بود. یافتههای تحقیق بیانگر این است که بازخورد مقایسهای- اجتماعی مثبت در تحکیم یادگیری یک مهارت ادراکی- حرکتی همانند سرویس بلند هدفدار بدمینتون مؤثر است
source type :
Electronic article
form :
electronic
audience :
general
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully