name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
مقايسه نگهداري ذهني مقدار مايعات و مقدار خمير در کودکان عقب مانده آموزش پذير با کودکان عادي در مقطع ابتدايي
the statue of electronic publish :
مشهد: کارشناسي(دانشگاه فردوسي مشهد، دانشکده علوم تربيتي و روانشناسي) ؛ ۱۳۷۵
creator’s description :
تهيه و تدوين عباس سوارکار و علي زارعي کلات؛ به راهنمايي علي محمد برادران رفيعي، نادر باقري
the creators :
باقری, نادر
(guide )
برادران رفيعي, علي محمد
(guide )
سوارکار, عباس
(researcher)
زارعي کلات, علي
(researcher)
subject :
کودکان عقب مانده -- روانشناسي -- نمونه پژوهي
,
کودکان عقب مانده -- نمونه پژوهي
,
عقب مانده -- آزمونها و روانشناسي -- نمونه پژوهي
Dewey Classification:
۱۵۵ /۴۵۲۸ س۷۸۶م
language :
Farsi
the relevant digital sources :
the request of source
registration number :
11258218
registration number :
۱۵۴۶۴۳
Simurgh Record Number:
۶۵۲
type :
image
base :
پایان نامه های ناقص
note :
abstract :
در ابتدا محقق طرح تحقيق و بيان مسأله و تعريف موضوع تحقيق راآورده است و هدفهاي کلي از تحقيق را توسعه و تأئيد تحقيقات انجام شده قبلي در زمينه نگهداري ذهني کودکان عقب مانده آموزش پذير و همچنين استفاده از نتايج تحقيق براي رهنمودهاي علمي معلمان و آموزشياران در شيوههاي آموزشي و اصلاح و رفع نواقص شيوههاي آموزشي قبلي ذکر ميکند، سپس روش انجام تحقيق را باليني و ازنوع شبه تجربي ميداند. اهميت و ارزش تحقيق و محدوديتهاي آن را ذکر ميکند. سپس به تعريف واژهها و اصطلاحات ميپردازد. فصل بعدي به ادبيات مربوط به موضوع تحقيق اختصاص دارد. در فصل اول دربيان کلي مسأله، ابتدا خصوصيات مرحله در نظام ژنتيکي به تفصيل ذکر ميشود و هر مرحله داراي شرايط و ملاکهايي است. سپس نظريه پياژه رادر ارتباط با دورهها و مراحل تحول رواني ذکر نموده است، که مراحل تحول رواني شامل: دوره حسي ـ حرکتي، دوره تهيه و استقرار عمليات منطقي عيني، دوره عمليات منطقي صوري ميباشد. استدلالهايي که کودکان در رابطه با نگهداري ذهني بکار مي برند، عبارتند از: استدلال اين هماني، بازگشت پذيري، جبران فصول آخر اختصاص به يافتهها و تجزيه و تحليل آنها و پيشنهادات دارددر ابتدا محقق طرح تحقيق و بيان مسأله و تعريف موضوع تحقيق راآورده است و هدفهاي کلي از تحقيق را توسعه و تأئيد تحقيقات انجام شده قبلي در زمينه نگهداري ذهني کودکان عقب مانده آموزش پذير و همچنين استفاده از نتايج تحقيق براي رهنمودهاي علمي معلمان و آموزشياران در شيوههاي آموزشي و اصلاح و رفع نواقص شيوههاي آموزشي قبلي ذکر ميکند، سپس روش انجام تحقيق را باليني و ازنوع شبه تجربي ميداند. اهميت و ارزش تحقيق و محدوديتهاي آن را ذکر ميکند. سپس به تعريف واژهها و اصطلاحات ميپردازد. فصل بعدي به ادبيات مربوط به موضوع تحقيق اختصاص دارد. در فصل اول دربيان کلي مسأله، ابتدا خصوصيات مرحله در نظام ژنتيکي به تفصيل ذکر ميشود و هر مرحله داراي شرايط و ملاکهايي است. سپس نظريه پياژه رادر ارتباط با دورهها و مراحل تحول رواني ذکر نموده است، که مراحل تحول رواني شامل: دوره حسي ـ حرکتي، دوره تهيه و استقرار عمليات منطقي عيني، دوره عمليات منطقي صوري ميباشد. استدلالهايي که کودکان در رابطه با نگهداري ذهني بکار مي برند، عبارتند از: استدلال اين هماني، بازگشت پذيري، جبران فصول آخر اختصاص به يافتهها و تجزيه و تحليل آنها و پيشنهادات دارد.
source type :
thesis
form :
electronic
audience :
professional
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully