name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
نقش مدیریت دانش مشتری در مزیت رقابتی کیفیت محصول
the statue of electronic publish :
گیلان:کارشناسی ارشد (دانشگاه گیلان، دانشکده ادبیات و علوم انسانی)؛ 1391.
creator’s description :
از: سنبل مجیدیان؛ استاد راهنما: رضا اسماعیلپور؛ استاد مشاور: محمدرحیم رمضانیان
the creators :
اسماعیلپور, رضا
(guide )
مجیدیان, سنبل
(researcher)
رمضانیان, محمدرحیم
(The consolatory )
subject :
قدرت رقابتي
,
مدیریت دانش -- جنبههای اقتصادی
,
کسب مزیت رقابتی
language :
Farsi
the relevant digital sources :
مشاهده منبع
Number Of Pages:
131
type :
text
base :
پایان نامه های فارسی و عربی مشکل دار
note :
abstract :
امروزه اهمیت مشتری در سازمانها چنان بالا رفته که گرایش سازمانها از محصول محوری به مشتری محوری تغییر پیدا کرده است. مدیران دانش مشتری دریافتهاند دانش تنها در کارکنان وجود ندارد بلکه در مشتریان نیز هست که آنان را به خلق ارزش از نوآوری و پیشرفت هدایت میکند. مدیریت دانش مشتری بر شناسایی حیطههای بهبود خدمت رسانی، توسعه و تکوین محصولات جدید، جمع آوری دانش از طریق صحبت کردن با مشتری و به دست آوردن اطلاعات از طریق تجربیات مشتری تاکید دارد. به وسیله مدیریت کردن دانش مشتریان، شرکت ها پیش از رقبایشان، فرصت های در حال ظهور بازار را شناسایی می کنند تا به سرعت ارزش اقتصادی را برای شرکت، سهامداران و در نهایت مشتریان ایجاد نموده و به مزیت رقابتی نائل گردند. کسب مزیت رقابتی برای شرکتها سبب افزایش کیفیت محصولات یا خدمات، کاهش هزینه های محصولات و یا خدمات برای کسب رضایت مشتریان خواهد شد. ابعاد مدیریت دانش مشتری و مزیت رقابتی از دیدگاه محققان مختلف مطرح شده اما تاثیر ابعاد این دو، برهم و نقش آنها بر کیفیت محصول تا کنون مورد مطالعه قرار نگرفته است . در این تحقیق ابتدا ابعاد مدیریت دانش مشتری شامل دانش (از، برای، درباره ) و همکاری در ایجاد دانش از دیدگاه پنج نفر از محققان و صاحبنظران مورد مطالعه قرار گرفت. برای اندازه گیری مزیت رقابتی سازمان ها و شرکت ها نیز باید به ابعاد آن شامل کیفیت ، کارایی ، نوآوری و پاسخگویی به مشتریان توجه کرد، از طرفی چون مزیت رقابتی کیفیت محصول در این پژوهش بررسی می شود، ابعاد کیفیت محصول شامل عملکرد اصلی ، ویژگی محصول ، قابلیت اطمینان، انطباق بااستاندارد صنعت، قابلیت دوام، قابلیت تعمیر، زیبایی و کیفیت درک شده از محصول شناسایی گردید. به منظور بررسی موضوع مورد نظر در شرکت ایران رادیاتور بعد از آزمون نرمال بودن داده ها با استفاده از تکنیک کولموگروف-اسمیرنوف، ساختارعاملی هر یک از پرسشنامه ها با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی مورد روایی سنجی سازه ای قرار گرفت. سپس از مدل معادلات ساختاری جهت سنجش رابطه ابعاد مدیریت دانش مشتری و مزیت رقابتی کیفیت محصول استفاده شد و بر این اساس نتایج حاصل ارائه گردید. با اقتباس از برونداد نرم افزار لیزرل رابطه ی معنی دار و خوبی بین متغیر مستقل و وابسته به دست آمد و در نهایت برازندگی مدل نهایی تحقیق با استفاده از شاخص خی - دو بهنجار و ریشه میانگین مجذورات تقریب مورد تایید قرار گرفت. با ارزیابی و تجزیه و تحلیل انجام شده بر اساس نتایج به دست آمده، راهکارها و پیشنهاد های لازم جهت استفاده مدیران و برنامه ریزان شرکت ارائه گردید
source type :
پایان نامه های الکترونیکی
form :
electronic
audience :
general
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully