name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تأثیر آن در کسب و کارهاي کوچک و متوسط
creator’s description :
روح اله رضائی ، نسرین منگلی ، لیلا صفا
the creators :
رضائی, روح اله
(writer )
منگلی, نسرین
(writer )
صفا, لیلا
(writer )
subject :
بازار يابي
,
کسب و کار خرد
,
کارآفرینی
language :
Farsi
the relevant digital sources :
مشاهده منبع
Number Of Pages:
16
type :
text
base :
مقاله های الکترونیکی فارسی و عربی
note :
منشاء مقاله: نشریه کارآفرینی در کشاورزي، جلد دوم، شماره دوم، تابستان 1394، صفحات 1-16.
abstract :
تحولات پیچیده و سریع چند دهه اخیر موجب شده است کشورهاي توسعه یافته و در حال توسعه، کسب و کارهاي کوچک و متوسط را به عنوان زمینهاي براي دستیابی به اهداف توسعه از جمله توسعه اقتصادي در نظر بگیرند. نتایج بررسیها حاکی از آن است که عوامل زیادي بر روي شکلگیري و تقویت کسب و کارهاي کوچک و متوسط تأثیرگذار هستند که در این میان، بسیاري از محققان و صاحب نظران تأکید ویژهاي بر روي بازاریابی کارآفرینانه داشته و آن را یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده بقاء کسب و کارها در نظر میگیرند. با توجه به اهمیت موضوع، هدف اصلی این مقاله که مبتنی بر مرور وسیع ادبیات نظري و تجربی مرتبط و منابع کتابخانهاي میباشد، بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تأثیر آن در کسب و کارهاي کوچک و متوسط بود. بر اساس نتایج تحقیق مشخص شد که بازاریابی کارآفرینانه پارادیمی جدید و میان رشتهاي در بازاریابی است که میتواند از طریق نوآوري و مشتريگرایی محدودیتهاي بازاریابی سنتی را رفع نموده و منجربه ایجاد ارزش براي مشتري شود. مرور ادبیات مرتبط نشان داد که اصلیترین ابعاد بازاریابی کارآفرینانه شامل ریسک پذیري، پیشدست بودن، فرصتمحوري، ایجاد ارزش، نوآوري، مشتريگرایی و اهرم کردن منابع میباشند. همچنین، نتایج تحقیق حاکی از آن بود که بازاریابی کارآفرینانه جزء جداییناپذیر موفقیت کسب و کارهاي کوچک و متوسط و به عنوان یک عامل اصلی در بهبود عملکرد این نوع کسب و کارها شناخته میشود و عدم گرایش به سوي استفاده از بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهاي کوچک و متوسط منجربه سطوح پایین عملکرد و شکست میشود. واژگان کلید : ي بازاریابی کارآفرینانه، کسب و کارهاي کوچک و متوسط، بازاریابی سنتی، عملکرد
source type :
Electronic article
form :
electronic
audience :
general
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully