name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
بررسی تأثیر رفتار شهروندی پرستاران بر رضایت بیماران با میانجیگری درک بیمار از کیفیت خدمات؛ (مطالعه موردی: بیمارستان امام رضا (ع)، شهر مشهد)
the statue of electronic publish :
مشهد:کارشناسی ارشد (دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم اداری و اقتصادی): 1394
creator’s description :
نگارش: کوروش مظفرپور؛ استاد راهنما: علی شیرازی؛ استاد مشاور: سعید مرتضوی
the creators :
مرتضوی, سعید
(The consolatory )
شیرازی, علی
(guide )
مظفرپور, کوروش
(researcher)
subject :
بیمارستانها -- تحقیق -- روششناسی
,
پرستاران -- ایران -- ارزشیابی -- نمونهپژوهی
,
بیماران بستری -- ایران -- خدمات
language :
Farsi
the relevant digital sources :
مشاهده منبع
Number Of Pages:
105
type :
text
base :
پایان نامه های فارسی و عربی مشکل دار
note :
abstract :
در سالهای اخیر ،رفتار شهروندی سازمانی بهعنوان رفتارهای فرانقشی کارکنان، به دلیل اثرات قابلتوجهی که بر اثربخشی و موفقیت سازمانها داشتهاند بسیار موردتوجه قرارگرفتهاند.سازمانهای پویای امروز از کارکنان خود انتظار بروز رفتارهایی داوطلبانه دارند که بهموجب آن،کارکنان عملکرد خود را افزایش دهند. یک سازمان مناسب برای این امر بیمارستان است بهعنوان نمونه فعالیت پرستاران در بیمارستان با بیماران در ارتباط است ، بیمارستانها و مراکز ارائهدهنده خدمات درمانی ازنظر کیفیت خدمات بسیار حائز اهمیت هستند.در این راستا عواملی همچون رفتارها، نگرشها و تعاملات پرستاران را در جهت ارائه هر چهبهتر کیفیت خدمات و رضایت بیمار نیز میتوان به کار گرفت، لذا هدف این مطالعه تعیین تأثیر رفتار شهروندی پرستاران بر رضایت بیماران، با تأکید بر نقش میانجی درک بیمار از کیفیت خدمات دریکی از بیمارستان دولتی شهر مشهد در نظر گرفته شده، در این راستا جامعهی موردمطالعهی در این پژوهش، پرستاران و بیماران بخشهای مختلف بیمارستان امام رضا (ع) که مستقیماً در تماس با پرستاران میباشند (که شامل 278 پرستارو برای بیماران تعداد 372 نفر). برای سنجش رفتار شهروندی پرستاران از پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی پادساکف و همکارانش (1990) و برای سنجش کیفیت خدمات ادراکشده بیماران از مدل سروکوال در بخش بهداشتی- درمانی بهره گرفته شد،روش تحقیق، ماهیتی پیمایشی- کاربردی دارد،روایی سازه با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی موردبررسی قرار گرفت و ضریب آلفای کرونباخ بزرگتر از 0/7 برای سازههای مختلف پرسشنامه، پایایی آن را مورد تأیید قرارداد. تحلیل آماری دادهها با استفاده از روش آماری مدلهای معادلات ساختاری و با نرمافزار آموس انجام شد. نتایج نشان داد که رفتار شهروندی پرستاران بر رضایت بیماران اثر مثبت و معناداری دارد، تأیید نقش میانجیگری کیفیت خدمات درک شده در رابطه بین رفتار شهروندی پرستاران و رضایت بیماران از دیگر نتایج این پژوهش بود.
source type :
پایان نامه های الکترونیکی
form :
electronic
audience :
general
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully