name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند
the statue of electronic publish :
بیرجند:کارشناسی ارشد (دانشگاه بیرجند، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی)؛ 1389.
creator’s description :
نگارش سیما قرآنی سیرجانی؛ استاد راهنما: محسن آیتی؛ اساتید مشاور: محسن نوکاریزی، هادی پورشافعی
the creators :
پورشافعي, هادي
(The consolatory )
نوکاريزي، محسن، ۱۳۴۵ -
(The consolatory )
آیتی, محسن
(guide )
قرآنی سیرجانی, سیما
(researcher)
subject :
دانشگاهها و مدارس عالی -- ایران -- هیات علمی
,
مدیریت دانش -- ایران -- نمونهپژوهی
language :
Farsi
the relevant digital sources :
مشاهده منبع
Number Of Pages:
125
type :
text
base :
پایان نامه های فارسی و عربی مشکل دار
note :
abstract :
مدیریت دانش شخصی به عنوان راهبردی مهم در بهبود کمی و کیفی فعالیتهای اعضای هیأت علمی و کاربرد موثرتر و کارامدتر دانش در محیطهای دانشگاهی توجه اندکی از سوی جامعه علمی کشور را به خود جلب کرده است. پژوهش حاضر با هدف تعیین نحوه کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند در حوزه فعالیتهای آموزشی و پژوهشی آنان انجام شده است. در این پژوهش، مدیریت دانش به عنوان مجموعهای از فرایندها شامل شکلگیری، سازماندهی، تبادل و کاربرد تعریف میشود که دانش را برای بهینهسازی و نیل به اهداف و رسالتهای دانشگاه مورد استفاده قرار میدهد. روش این پژوهش، پیمایشی و جامعه آماری آن اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند بودند. تعداد نمونه 149 نفر بود که با استفاده از روش تصادفی طبقهای نسبتی انتخاب و مورد پرسش قرار گرفتند. ابزار جمعآوری دادهها پرسشنامه محققساخته بسته پاسخ و باز پاسخی با 77 گویه بوده که ضریب پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ 0/92 به دست آمده است. نتایج تجزیه و تحلیل دادهها نشان داد که ارتباط بین سابقه کار و دو مولفه مدیریت دانش، یعنی سازماندهی و تبادل دانش به لحاظ آماری در سطح 1% معنیدار بود اما در مولفههای شکلگیری و کاربرد دانش این ارتباط معنیدار نبود. در تمامی مولفههای مدیریت دانش، اعضای هیأت علمی با مدرک تحصیلی دکتری میانگین نمره بالاتری نسبت به اعضای هیأت علمی کارشناسی ارشد داشتند اما بررسی سطح معنیداری آزمون برای هر یک از مولفهها نشان داد این برتری تنها برای تبادل و انتشار و کل مدیریت دانش در سطح 1% معنیدار بود. همچنین یافتههای پژوهش نشان داد اعضای هیأت علمی که دانشجوی تحصیلات تکمیلی دارند در همه مولفههای مدیریت دانش (به جز تجزیه و تحلیل) و کل آن نسبت به گروهی که دانشجوی تحصیلات تکمیلی ندارند از میانگین نمره بالاتری برخوردارند ولی این تفاوت به لحاظ آماری تنها در مولفه تبادل و انتشار و کل مدیریت دانش در سطح 1% معنیدار بود. تفاوت در شکلگیری دانش (تولید) و میزان مدیریت دانش نیز در بین اعضای هیأت علمی دانشکدههای مختلف در سطح 1% معنیدار بود اما در سایر مولفههای مدیریت دانش تفاوت معنیداری به لحاظ آماری بین اعضای هیأت علمی دانشکدههای مختلف دانشگاه بیرجند وجود نداشت. همچنین یافتههای پژوهش نشان داد که گرچه اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند در مولفههای شکلگیری و سازماندهی دانش با میانگین نمره بالاتر از 3 در مقیاس لیکرت از وضعیت مناسبی برخوردار بودند ولی در مولفههایی مانند تبادل و انتشار، خصوصاً در روشهای گروهی، با میانگین نمره کمتر از 2 عملکرد رضایتبخشی نداشتند
source type :
پایان نامه های الکترونیکی
form :
electronic
audience :
general
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully