name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
Examining teaching and research anxieties, self-efficacy, and coping in Biology Graduate Teaching Assistants (GTAs): a snapshot of graduate student mental health
the statue of electronic publish :
Knoxville:2020; ( PHD. (University of Tennessee, dpt of Ecology and Evolutionary Biology
creator’s description :
Miranda Mann Lin Chen Musgrove
the creators :
Lin Chen Musgrove, Miranda Mann
(researcher)
Ellen Schussler, Elisabeth
(guide )
subject :
Mental health
,
Teaching assistants
,
research anxieties
,
Biology Graduate
language :
English
the relevant digital sources :
مشاهده منبع
Number Of Pages:
238
type :
text
base :
پایان نامه های الکترونیکی لاتین مشکل دار
note :
abstract :
Graduate students report increasing levels of anxiety and depression compared to the general public, negatively impacting their overall mental health and degree attainment in graduate programs. Yet we are only beginning to understand what contributes to graduate student anxiety. Biology Graduate Teaching Assistants (GTAs) in particular occupy an “ambiguous niche” in academia with simultaneous roles as teachers, researchers, students, and employees. Balancing these roles can contribute to anxieties, particularly in regard to teaching and research responsibilities. My dissertation investigated Biology GTA anxieties related to teaching and research roles, how these anxieties change over time, how GTAs cope with these emotions, and how career aspirations relate to these anxieties. I surveyed (n=89) and interviewed (n=23) Biology GTAs at a research-intensive university twice over one year. Results revealed that a GTA’s teaching self-efficacy is an important predictor of teaching anxiety, with greater self-efficacy related to decreased anxiety. Interviews revealed that five factors were associated with teaching and research anxieties, but in different proportions for each role. Anxiety-related to a lack of self-efficacy was most common for research roles; while anxiety related to impact on others (e.g. students) was more prevalent in teaching roles. Anxieties related to role tensions or time constraints between teaching and research also arose, though GTAs with academic career aspirations expressed these anxieties less compared to GTAs with non-academic career goals. Lastly, when examining how GTAs coped with teaching and research anxieties, GTAs overall tended to use adaptive coping strategies, despite differences between roles. Problem solving and information seeking were used in both teaching and research contexts, but support seeking strategies were used most often in research. Over time, the use of these adaptive coping strategies declined among GTAs, however, maladaptive strategies did not notably increase. This may indicate a stabilization of coping strategies over time. Given the important roles that GTAs play as instructors in introductory Biology and in the production of research at research-intensive institutions, it is important to understand how GTAs are experiencing anxieties related to teaching and research roles in order to better support their mental health through institutional resources to manage such stressors.
source type :
پایان نامه های الکترونیکی
form :
electronic
audience :
professional
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully