name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
سنجش ابعاد کیفی آموزش مجازی کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاع رسانی و مقایسه با دوره حضوری در دانشگاه اصفهان
the statue of electronic publish :
اصفهان:کارشناسی ارشد( دانشگاه اصفهان، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی); 1390.
creator’s description :
پدیدآور عاطفه کیخسروی؛ استاد راهنما عاصفه عاصمی ؛استاد مشاور بیبیعشرت زمانی
the creators :
کیخسروی, عاطفه
(writer )
عاصمی, عاصمه
(guide )
زمانی, عشرت
(The consolatory )
subject :
علم اطلاع رسانی
,
دانش شناسی
,
اموزش حضوری
,
مقیاس عملکرد
language :
Farsi
the relevant digital sources :
مشاهده منبع
Number Of Pages:
156
type :
text
base :
پایان نامه های فارسی و عربی مشکل دار
note :
abstract :
هدف پژوهش حاضر سنجش ابعاد کیفی آموزش مجازی کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاعرسانی و تعیین تفاوت دانشجویان مجازی با دورههای حضوری در دانشگاه اصفهان میباشد. ابعاد کیفی مورد بررسی شامل ابعاد یاددهنده _ یادگیرنده، یادگیرنده _ یادگیرنده، یادگیرنده _ محتوا، یادگیرنده _ رابط، استراتژیهای آموزشی، و حضور اجتماعی میباشد. روش تحقیق پژوهش حاضر توصیفی- پیمایشی است. جامعه پژوهش را کلیه دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان در سه رشتهی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، MBA و علوم کتابداری و اطلاعرسانی و نیز دانشجویان دورهی حضوری کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی در حال تحصیل دانشگاه اصفهان (ورودیهای 88 و 89) تشکیل میدهند که متشکل از 187 نفر دانشجوی مجازی و 35 نفر دانشجوی حضوری کتابداری و اطلاعرسانیاند. از میان کلیهی دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان، فقط دانشجویان مجازی کتابداری و اطلاعرسانی (40 نفر) ، و از میان دانشجویان دورهی حضوری، دانشجویان حضوری کتابداری و اطلاعرسانی (35 نفر) به عنوان نمونه تحقیق در نظر گرفته شدند. ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه محقق ساخته میباشد که الگوی آن پرسشنامهی هاتاوی بوده و در آن از مقیاس پنج درجهای لیکرت استفاده شده است. روایی صوری محتوایی پرسشنامه توسط اساتید مجرب تایید و به منظور پایایی آن ضریب آلفای کرونباخ 0/932 برای آموزش حضوری و 0/979 برای آموزش مجازی استخراج گردید. دادههای پژوهش با کمک نرم افزار SPSS ویرایش 16 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت که در سطح آمار توصیفی از فراوانی، درصد، میانگین، شاخصهای مرکزی و پراکندگی، جدول و نمودار، و در سطح آمار استنباطی از روشهای مناسب آماری از قبیل آزمونهای مختلف آماری، آزمونهای چندمتغیره و ضرایب همبستگی استفاده شد. نتایج آزمونهای آماری بیانگر این مطلب است که تفاوت معنیداری بین دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی دوره مجازی و دورههای حضوری این رشته در دانشگاه اصفهان در ابعاد مختلف وجود دارد. همچنین بین هیچ کدام از متغیرهای مورد بررسی به جز ابعاد یاددهنده _ یادگیرنده و یادگیرنده _ رابط، تفاوت معناداری بین دو جامعه مذکور مشاهده نشد. در بین دانشجویان کارشناسی ارشد دورهی مجازی دانشگاه اصفهان، میانگین دانشجویان در بعد کیفی یاددهنده _ یادگیرنده با 3/2688 در حد بالاتر از متوسط، در بعد کیفی یادگیرنده _ یادگیرنده با 2/7702 در حد پایینتر از متوسط، در بعد کیفی یادگیرنده _ محتوا با 3/0386 در حد بالاتر از متوسط، در بعد کیفی یادگیرنده _ رابط با 2/9770 در حد متوسط، در بعد کیفی استراتژیهای آموزشی با 3/1574 در حد بالاتر از متوسط، و در بعد کیفی حضور اجتماعی با 2/6897 در حد پایینتر از متوسط، میباشد و در بین دانشجویان کارشناسی ارشد دورهی حضوری دانشگاه اصفهان میانگین دانشجویان در بعد کیفی یاددهنده _ یادگیرنده با 3/7785 در حد بالاتر از متوسط ، در بعد کیفی یادگیرنده _ یادگیرنده با0/0038 در حد متوسط، در بعد کیفی یادگیرنده _ محتوا با 3/0980 در حد بالاتر از متوسط، در بعد کیفی یادگیرنده _ رابط با 3/3619 در حد بالاتر از متوسط، در بعد کیفی استراتژیهای آموزشی با 3/2925 در حد بالاتر از متوسط، و در بعد کیفی حضور اجتماعی با 2/9429 در حد متوسط میباشد. نتایج تحقیق حاکی از آن است که بطور کلی در دانشگاه اصفهان، دانشجویان کارشناسی ارشد دورهی مجازی علوم کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاه اصفهان در ابعاد مختلف کیفی با میانگین 3/0616 بالاتر از حد متوسط و دانشجویان کارشناسی ارشد دورهی حضوری علوم کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه اصفهان در ابعاد مختلف کیفی با میانگین 3/3813 بالاتر از حد متوسط میباشند.
source type :
پایان نامه های الکترونیکی
form :
electronic
audience :
general
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully