name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
شناسايي و رتبه بندي ابعاد کيفيت خدمات کتابخانه اي با رويکرد فازي (مطالعه موردي: کتابخانه هاي دانشگاه يزد)
the statue of electronic publish :
مشهد:سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
creator’s description :
حسين صيادي تورانلو، حسين منصوري
the creators :
جمالي, رضا
(writer )
صیادی تورانلو, حسین
(writer )
منصوری, حسین
(writer )
subject :
منطق فازي
,
کيفيت خدمات كتابخانه
,
لایب کوال
,
کتابخانه هاي دانشگاهي يزد
language :
Farsi
the relevant digital sources :
مشاهده منبع
type :
image
base :
فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی
note :
منشأ مقاله: فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی، دوره یازدهم ، شماره چهارم، زمستان1387 (شماره مسلسل 44)
abstract :
کتابخانه ها در فرايند رشد و توسعه کشور نقش حياتي دارند، زيرا يکي از پايه هاي بنيادين تحقيق و توسعه، وجود کتابخانه هاي غني و با کيفيت است. نيازهاي اطلاعاتي روزافزون جامعه دانشگاهي و لزوم دستيابي به اطلاعات کافي در زمان مناسب، بويژه در عصر موسوم به اطلاعات، ضرورت بررسي کيفيت کتابخانه هاي دانشگاهي را ايجاب مينمايد. کتابخانه هاي دانشگاهي جزئي مهم از نظام آموزشي و شريانهاي حياتي کانونهاي آموزشي و پژوهشي جوامع به شمار مي روند و از جنبه هاي علمي و فرهنگي اهميت ويژه اي دارند. کارکرد بهينه و بهره وري هرچه بيشتر اين نهادها، دستيابي به هدفهاي علمي و فرهنگي جوامع را تسهيل مي کند. بنابراين، بررسي کيفيت خدمات ميتواند معيار مناسبي براي ارزيابي ميزان موفقيت کتابخانه ها باشد. از آنجا که تئوري فازي، در مقابل تئوري منطقي، رويکردي مناسبتر براي سنجش متغيرهاي کلامي است، در اين مقاله سعي شده است تا با به کارگيري تکنيک TOPSIS در محيط فازي، مهمترين مؤلفههاي کيفيت خدمات کتابخانهاي دانشگاه يزد رتبهبندي گردد. يافته هاي اين پژوهش نشان داد از ديدگاه دانشجويان دانشگاه يزد، بُعد دسترسي به اطلاعات، مهمترين بُعد در زمينه ارتقاي کيفيت خدمات کتابخانه اي است. همچنين، نتايج حاکي از آن است که اولويت ساير ابعاد در ارتقاي کيفيت خدمات کتابخانهاي به ترتيب شامل کنترل شخصي، کتابخانه به عنوان مکان و تأثيرگذاري خدمات ميباشد.
source type :
Electronic article
form :
electronic
audience :
professional
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully