name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
تدوین و ارزیابی الگوی تجارب دشوار مدیران مدارس ابتدایی شهر ارومیه
creator’s description :
محمد رزمیان، صادق ملکی آوارسین، جهانگیر یاری حاج عطالو
the creators :
ملکی آوارسین, صادق
(writer )
رزمیان, محمد
(writer )
یاری حاج عطالو, جهانگیر
(writer )
subject :
ارومیه
,
مدیران مدارس -- ایران -- رفتار شناسی
,
مدیران مدارس متوسطه -- ایران
language :
Farsi
the relevant digital sources :
مشاهده منبع
Number Of Pages:
29
type :
text
base :
مقاله های الکترونیکی فارسی و عربی
note :
منشا مقاله: مجله مدیریت بر آموزش سازمانها، سال نهم، شماره 2
پاییز و زمستان 1399، صفحات 235-207
abstract :
پژوهش حاضر با رويكردي تركيبي تجارب دشوار مديران مدارس ابتدايي شهر اروميه را بررسي كرده است. بخش كيفي با استفاده از روش پديدارشناسي توصيفي انجام شد. با نمونه گ يري هدفمند يب ست نفر داوطلب انتخاب شدند. با انجام مصاحبه داده ها در نفر هفدهم به اشباع رسيدند. محقق در بخش ك في ي براي تحليل دادهها از روش تحل لي مضمون بهره برد، در نتيجه 88 مورد از تجارب دشوار مديران مدارس ابتدايي شناسايي و در حوزه هاي دانش آموزي، اولياء دانش آموزان، همكاران آموزشي، مديريت مدرسه، ادارات و مناطق آموزشي، بالا دستي و تصميم گيرندگان طبقه بندي شدند. در بخش كمي از روش توصيفي - پيمايشي استفاده شد. جامعهي آماري مورد مطالعه 285 مدير مدرسه ابتدايي شهر اروميه در سال تحصيلي98-99 بود. 165 نفر با استفاده از جدول مورگان به عنوان نمونه انتخاب شدند، ابزار گردآوري دادهها پرسشنامهي محقق ساختهي تجارب دشوار مديران بر اساس داده هاي بخش كيفي بود. روايي اين پرسشنامه توسط متخصصان مورد تأييد قرار گرفت. جهت تعيين روايي محتواي كمي CVRو CVI محاسبه گرديد. امتياز CVR آيتم ها از عدد جدول لاوشه (62 (./بزرگتر بود.شاخص روايي محتوا، 97 ./تعيين شد كه عددي قابل قبول براي اين پرسشنامه ميباشد. پايايي پرسشنامه از طريق ضريب آلفاي كرونباخ (83 0 ( /محاسبه گرديد . از مدل سازي معادلات ساختاري تحليل مسير، روش فورنل و لاركر و معيار برازش براي تحليل داده ها در اين بخش استفاده شد. نتايج بخش كمي مقدار شاخص نيكويي معادل 45 0 /برازش كلي و بالاي متوسط براي مدل ساختاري را نشان دادند. يافته ها بر ضرورت توجه به تجارب دشوار مديران مدارس و تلاش براي رفع چالش هاي آنها، نيز مستند سازي و بهره گيري از اين تجارب تاكيد كردند
source type :
Electronic article
form :
electronic
audience :
general
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully