name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
تاثیر بازاریابی بر جذب جهانگردی بیشتر از کشورهای جنوب خلیج فارس به ایران
the statue of electronic publish :
تهران:کارشناسی ارشد (دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده حسابداری و مدیریت)؛ 1374.
creator’s description :
پژوهش و نگارش: هرمز مهرانی؛ استاد راهنما: عبدالحمید ابراهیمی؛ استاد مشاور: حسن قاسمی
the creators :
قاسمي, حسن
(The consolatory )
مهراني، هرمز
(researcher)
ابراهیمی, عبدالحمید
(guide )
subject :
بازار يابي
,
جهانگردان
,
خلیج فارس
language :
Farsi
the relevant digital sources :
مشاهده منبع
Number Of Pages:
399
type :
text
base :
پایان نامه های فارسی و عربی مشکل دار
note :
abstract :
علیرغم اینکه کشور ما بصورت بالقوه از نظر تاریخی، فرهنگی و جغرافیائی یکی از مناطق مهم توریستی جهان است ، اما متاسفانه تاکنون در مورد مدیریت مطلوب بازاریابی به منظور ارضاء نیازهای جهانگردان در چارچوب نظام اسلامی تحقیقی انجام نشده است . توجه به آمار درآمدهای ارزی کشورهایی که دارای جاذبههای قابل توجهی از نظر میراث فرهنگی، مناظر طبیعی و غیره نیستند نشان میدهد که آنها با برنامهریزی دقیق و توجه به مدیریت بازاریابی، موفقیتهای زیادی بدست آوردهاند. کشورهای موفق برای عرضه خدمات مناسب تحقیقات لازم را پیرامون نیازهای جهانگردان انجام میدهند. تحقیقات بازاریابی برای شناخت بازارها، تقسیمبندی آنها، و تعیین بازارهای هدف یک نیاز ضروری است . باید دایره بازاریابی و تحقیقات بازاریابی بوجود آید، زیرا تقاضاهای بازار و گرایش جوامع همواره رو به تغییر است . در میان کشورهای ثروتمند خاورمیانه، مردم کشورهای حاشیهء جنوبی خلیج فارس همواره مشتاق دیدار و اقامتهای تابستانی در ایران بودهاند. تنها در شهر شیراز سالانه بیش از 30 هزار نفر مسافر از کشورهای عربی اقامت تابستانی داشتهاند. روابط میان کویتیها و ساکنان شهرهای بروجرد و خرمآباد به عنوان شهرهای ییلاقی و خوش آب و هوای کشور، به پیوندهای مستمر و پایداری منجر شده است که هنوز کمابیش ادامه دارد. موقعیت جغرافیائی ایران به عنوان یک کشور کوهستانی با برخورداری از ییلاقهای خوش آب و هوای زاگرس در مقایسه با کشورهای عربی واقع در جنوب و غرب خیلج فارس یک امتیار طبیعی بالقوه برای تحرک توریست منطقهای است . بافت سنتی خانوارهای ثرومتند عرب ، وجوه اشتراک در فرهنگ غذائی و رفتاری ایرانیان، فراوانی و ارزانی انواع میوه و ترهبار ایران در مقایسه با کشورهای کوهستانی اروپا در کنار تطابقهای دیگر میان عرضه و تقاضا، انگیزه لازم را برای جذب این مسافران فراهم کرده است . تردیدی نیست که اینان آن احساس آرامشی را که در ایران خواهند داشت ، در هیچ کشور غیرمسلمان اروپایی بدست نخواهند آورد. از همینرو ضروری است که محدودهء نگرش و تصور خود را از توریسم بینالمللی اندکی تنگتر کنیم و با متمرکز کردن امکانات و تجهیزات خود برای توسعه توریسم منطقهای، حرکتی واقعگرایانه در احیای جهانگردی بینالمللی انجام دهیم. مرحلهای کردن توسعه جهانگردی به ما فرصت خواهد داد تا به تدریج بازار جهانگردی خود را وسعت بخشیده و ضمن حفظ ارزشهای فرهنگی خود، زمینه تقاضای مناسب را برای جذب جهانگردان بینالمللی فراهم سازیم. با توجه به موارد فوق هدف این تحقیق شناسایی متغیرهای اصلی مدیریت مطلوب بازاریابی در بازارهای کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس و اثرات آن بر توسعه جهانگردی جهت افزایش درآمدهای ارزی (صادرات نامرئی) میباشد. به نظر میرسد که با شناسائی این عوامل، برنامهریزی و اجراء دقیق مدیریت بازاریابی بتوان تا حدود زیادی درآمد ارزی توریسم را افزایش ، درآمدهای خارجی را متنوع، و کشور را از آسیبپذیری ناشی از نوسانات قیمت نفت حفظ نمود.
source type :
پایان نامه های الکترونیکی
form :
electronic
audience :
general
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully