name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
The fall of advertising and the rise of PR
the statue of electronic publish :
New York : HarperCollins e-books, 2009
creator’s description :
Al Ries and Laura Ries
the creators :
Ries, Laura
(writer )
Ries, Al
(writer )
subject :
Brand name products
,
Advertising
,
Public relations
,
Brand name products
,
Advertising
,
BUSINESS & ECONOMICS -- Public Relations
,
Publicité
,
Produits de marque
,
Relations publiques
,
Reclame
,
Merknamen
,
Unternehmen
,
Öffentlichkeitsarbeit
,
Business & Economics -- Advertising & Promotion
Dewey Classification:
659.2
language :
English
the relevant digital sources :
the request of source
ISBN:
0061742732
Number Of Pages:
305
ISBN:
BLL01018672126
type :
text
base :
کتابهای الکترونیکی لاتین مشکل دار
note :
Collection subset: Management and Business Studies
source type :
electronic book
form :
electronic
audience :
professional
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
the table of the contents :
Contents: The Fall of Advertising -- Advertising and Car Salesmen -- Advertising and Art -- Advertising and Creativity -- Advertising and Awards -- Advertising and Awareness -- Advertising and Sales -- Advertising and the Dotcoms -- Advertising and Credibility -- The Search for Alternatives -- The Rise of PR -- The Power of a Third Party -- Building a New Brand with PR -- Rebuilding an Old Brand with PR -- Establishing Your Credentials -- Rolling Out Your Brand -- Building an Educational Brand -- Building a Geographic Brand -- Building a Booze Brand -- The Missing Ingredient -- Dealing with Line Extensions -- Dealing with Names -- A New Role for Advertising -- Maintaining the Brand -- Keeping On Course -- Firing On All Cylinders -- The Differences Between Advertising and PR -- Advertising Is the Wind. PR Is the Sun -- Advertising Is Spatial. PR Is Linear -- Advertising Uses the Big Bang. PR Uses the Slow Buildup -- Advertising Is Visual. PR Is Verbal -- Advertising Reaches Everybody. PR Reaches Somebody -- Advertising Is Self-Directed. PR Is Other-Directed -- Advertising Dies. PR Lives -- Advertising Is Expensive. PR Is Inexpensive -- Advertising Favors Line Extensions. PR Favors New Brands -- Advertising Likes Old Names. PR Likes New Names -- Advertising Is Funny. PR Is Serious -- Advertising Is Uncreative. PR Is Creative -- Advertising Is Incredible. PR Is Credible -- Advertising Is Brand Maintenance. PR Is Brand Building -- P.S. for Management -- P.S. for Advertising -- P.S. for PR.
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully