name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
Understanding digital marketing
the statue of electronic publish :
London ; Philadelphia:Kogan Page, 2014
creator’s description :
Damian Ryan
the creators :
Ryan, Damian
(writer )
subject :
Strategic planning
,
Internet marketing
,
Marketing -- Management
,
Social media
,
BUSINESS & ECONOMICS -- Management
,
BUSINESS & ECONOMICS -- Industrial Management
,
BUSINESS & ECONOMICS -- Management Science
,
BUSINESS & ECONOMICS -- Organizational Behavior
,
BUSINESS & ECONOMICS -- Marketing -- General
,
Business & Economics -- Advertising & Promotion
,
BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Internet Marketing
,
BUSINESS & ECONOMICS -- E-Commerce -- Internet Marketing
,
Internet Guides & Online Services
Dewey Classification:
658.8/72
language :
English
the relevant digital sources :
the request of source
ISBN:
9780749471033
Number Of Pages:
433
British Library Control Number:
BLL01017616451
type :
text
base :
کتابهای الکترونیکی لاتین مشکل دار
note :
1 online resource.
source type :
electronic book
form :
electronic
audience :
professional
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
the table of the contents :
Contents: Machine generated contents note: Preface -- Contributors' biographies -- Acknowledgements 01 So ... You want to go digital? -- In the beginning ... -- The changing face of advertising -- The technology behind digital marketing -- Enough technology ... let's talk about people -- Case study: Harley-Davidson02 @first ... think! -- Why you need a digital marketing strategy -- Your business and digital marketing -- Defining your digital marketing strategy -- Understanding the digital consumer -- Mind your Ps -- Eyes on the prize -- Bringing it all together -- Case study: Mercadolibre03 Then build your channel -- Your website -- the hub of your digital marketing world -- Building an effective website -- The main steps of building your website -- Before you start -- Choosing your domain name -- Hosting -- your website's home on the internet -- How to choose a web designer/developer -- Arranging your information -- Writing effective web content -- Case study: Hg204 Is it working? --
Contents: Owned, paid and earned -- Log files versus page tagging -- Augmenting information using cookies -- Test and test again -- Measuring paid media -- Attribution modelling -- Who am I talking to? -- Making Measurements Make Sense (3MS) -- The return of GRP -- The problem of earned media -- What are you trying to achieve? -- Why KPIs are important -- Choosing effective KPIs -- The need for trust05 Are customers finding you? -- Search: still the online marketer's holy grail -- About the engines -- Optimizing your site for the engines -- Advertising on the search engines -- Mobile search -- Black hat, the darker side of search -- Bringing in the pros -- Universal search -- more opportunities to rank -- Shifting goalposts -- search innovation and the quest for relevance -- Looking forward -- Case study: The Entertainer06 Understanding social media -- Join the conversation -- What is social media? -- Different forms of social media -- Social media dashboards -- all your updates in one place --
Contents: The rules of engagement -- Adding social media to your own site -- Case study: Bennetts Bike Social07 Understanding e-mail marketing -- The new direct mail -- What exactly is e-mail marketing? -- Before you start -- Planning your campaign -- Measuring your success -- E-mail -- a vital component of digital marketing -- Case study: Help for Heroes08 Understanding mobile marketing -- Mobile -- market size and rate of growth -- Mobile -- Web2.0 -- Mobile marketing -- a game-changing channel, or just another conduit? -- Location, location, location -- Mobile gaming -- Mobile applications -- Measuring mobile -- Mobile privacy -- Mobile data -- Further exploration -- Building a multichannel marketing strategy -- Case study: Dubizzle.com09 Understanding performance marketing -- Recognizing opportunities for strategic partnership -- What is performance marketing? -- Case study: Number One Shoes10 Understanding online public relations -- Google -- judge and jury -- Online --
Contents: it's where PR lives now11 Understanding content marketing -- Why content? -- an overview -- Content strategy -- Content production -- Promoting your content -- The future of online content -- Case study: Makino12 Convincing your boss to invest in digital marketing -- Understanding your objectives -- Your market and website function -- Understanding decision making and knowing your decision makers -- Budget considerations -- Key channel benefits -- The perfect website -- Further considerations -- Structuring your proposal -- Advocacy 13 What's next? -- Prediction 1 -- a new internet -- Prediction 2 -- democratization of marketing knowledge -- Prediction 3 -- natural selection of content -- Prediction 4 -- greater learning and being more competitive -- Prediction 5 -- lessons from the emerging markets -- Prediction 6 -- the case for a circular marketing economy ... -- Prediction 7 -- agencies go arbitrage -- Prediction 8 -- fast and super fast -- Prediction 9 -- radio --
Contents: Prediction 10 -- your online persona -- The end bit -- Case study: UEFA Europa League 378 Glossary -- Index.
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully