name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
A framework for personalized dynamic cross-selling in e-commerce retailing
the statue of electronic publish :
United States ,Michigan:Ph.D. :Wayne State University ,2012
creator’s description :
By: Arun Kumar Timalsina , Supervisor:Ratna B Chinnam
the creators :
Timalsina , Arun Kumar
(researcher)
Chinnam, Ratna B
(guide )
subject :
Data mining
,
Computer science
,
Industrial engineering
,
Information science
,
Simulation
,
Applied sciences
,
Communication and the arts
,
Cross-selling
,
Dynamic pricing
,
Factorization
,
One class collaborative filtering
,
E-commerce retailing
language :
English
the relevant digital sources :
مشاهده منبع
registration number :
TL0776
ISBN:
9781267277787
type :
text
base :
پایان نامه های الکترونیکی لاتین مشکل دار
note :
abstract :
Cross-selling and product bundling are prevalent strategies in the retail sector. Instead of static bundling offers, i.e. giving the same offer to everyone, personalized dynamic cross-selling generates targeted bundle offers and can help maximize revenues and profits. In resolving the two basic problems of dynamic cross-selling, which involves selecting the right complementary products and optimizing the discount, the issue of computational complexity becomes central as the customer base and length of the product list grows. Traditional recommender systems are built upon simple collaborative filtering techniques, which exploit the informational cues gained from users in the form of product ratings and rating differences across users. The retail setting differs in that there are only records of transactions (in period X, customer Y purchased product Z). Instead of a range of explicit rating scores, transactions form binary datasets; 1-purchased and 0-not-purchased. This makes it a one-class collaborative filtering (OCCF) problem. Notwithstanding the existence of wider application domains of such an OCCF problem, very little work has been done in the retail setting. This research addresses this gap by developing an effective framework for dynamic cross-selling for online retailing. In the first part of the research, we propose an effective yet intuitive approach to integrate temporal information regarding a product's lifecycle (i.e., the non-stationary nature of the sales history) in the form of a weight component into latent-factor-based OCCF models, improving the quality of personalized product recommendations. To improve the scalability of large product catalogs with transaction sparsity typical in online retailing, the approach relies on product catalog hierarchy and segments (rather than individual SKUs) for collaborative filtering. In the second part of the work, we propose effective bundle discount policies, which estimate a specific customer's interest in potential cross-selling products (identified using the proposed OCCF methods) and calibrate the discount to strike an effective balance between the probability of the offer acceptance and the size of the discount. We also developed a highly effective simulation platform for generation of e-retailer transactions under various settings and test and validate the proposed methods. To the best of our knowledge, this is the first study to address the topic of real-time personalized dynamic cross-selling with discounting. The proposed techniques are applicable to cross-selling, up-selling, and personalized and targeted selling within the e-retail business domain. Through extensive analysis of various market scenario setups, we also provide a number of managerial insights on the performance of cross-selling strategies.
source type :
thesis
form :
electronic
audience :
professional
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully