name :
*
last name :
*
email :
*
*
mobile phone number :
telephone number :
address :
message :
*
CAPTCHA :
*
*
sending
rejection
جهت پیگیری مشکلات درخواست ها، امانت دیجیتال و کاربری کتابخانه دیجیتال
روی آیکون گفتگوی آنلاین در صفحه اصلی وبسایت کلیک کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود
نشانی: مشهد، حرم مطهر، کتابخانه مرکزی
صندوق پستی: 177-91735
دورنگار: 32220845 - 051
تماس با واحد فنی و پشتیبانی نرم افزار:32243287 - 051 ساعت پاسخگویی : 7.30 الی 12:30
پست الکترونیک: digital@library.razavi.ir
از :
{0}
email :
{1}
mobile phone number :
{2}
telephone number :
{3}
Aaddress :
{4}
text :
{5}
کاربرگرامی
در حال حاضر امکان پاسخگویی آنلاین به شما وجود ندارد
خواهشمند است پیامهای خود را از طریق فرم
ارتباط با ما
و یا در صورتی که پرسش تخصصی داشتید از طریق فرم
پرسش از کتابدار
مطرح نمائید
باتشکر
body,td,th { font-family: Tahoma; } از طریق وب سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، دسترسی به اطلاعات کتابشناختی کلیه منابع برای تمامی کاربران (عضو و غیرعضو) میسر می باشد. به علاوه امکان مطالعه و تورق تعداد قابل توجهی از منابع وجود دارد. در عین حال چنانچه مایل به دریافت فایل باشید، پس از ثبت نام از طریق خدمات تحویل مدرک که از ابتدای وقت اداری شنبه 7:30 تا پایان وقت اداری چهارشنبه 12:30 فعال است، می توانید طبق تقسیم بندی ذیل، منبع مورد نظر خود را درخواست نمایند. * سیاست واگذاری منابع با توجه به قانون حق مولف و قوانین داخلی سازمان تعیین گردیده است. منبع اطلاعاتی تعداد صفحات قابل ارائه تعرفه قابل پرداخت نسخه های چاپی 20 صفحه 350 ریال (یک صفحه) کتابهای لاتین با نظر کارشناس (متغیر) 350 ریال (یک صفحه) کتابهای زبان عربی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتابهای چاپی قبل از سال1320شمسی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب چاپ سنگی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) کتب خطی تمام صفحات 350 ریال (یک صفحه) پایان نامه 20 صفحه اول 1500 ریال (یک صفحه) عکس نسخه نمایشی با نظر کارشناس (متغیر) سند تمام صفحات با نظر کارشناس (متغیر)
در صورتیکه عضو سایت هستید برای ثبت پرسش ضروری است ابتدا وارد سیستم شوید .در غیر اینصورت لطفا ابتدا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل و سپس اقدام به ثبت پرسش نمائید.
لطفا منتظر بمانید ...
Home
Contact Us
FAQ
advanced search
entry
registration
کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی
D
igital
L
ibrary of
A
stan-e
Q
uds-e
R
azavi
Search By
all cases
Title
writer
subject
explanations
درخواست امانت دیجیتال
درخواست مقاله
فروشگاه انلاین
Organizational Sharing
Digital Source Grant
Resource Download
guide
the average of the points:
your point :
points numbers :
0
Title:
Optimization models and algorithms for truckload relay network design
the statue of electronic publish :
United States -- Arkansas :(Ph.D. ;(University of Arkansas , 2012
creator’s description :
Vergara Arteaga, Hector Andres; Root, Sarah E
the creators :
Vergara Arteaga, Hector Andres
(researcher)
Root, Sarah E
(guide )
subject :
Social sciences
,
Operations research
,
Industrial engineering
,
Applied sciences
,
Optimization
,
Transportation planning
,
Freight transportation
,
Relay network design
language :
English
the relevant digital sources :
مشاهده منبع
registration number :
TL0847
ISBN:
9781267537928
type :
image
base :
پایان نامه های الکترونیکی لاتین مشکل دار
note :
abstract :
Driver turnover is a significant problem for full truckload (TL) carriers that operate using point-to-point (PtP) dispatching. The low quality of life of drivers due to the long periods of time they spend away from home is usually identified as one of the main reasons for the high turnover. In contrast, driver turnover is not as significant for less-than-truckload (LTL) carriers that use hub-and-spoke transportation networks which allow drivers to return home more frequently. Based on the differences between TL and LTL, the use of a relay network (RN) has been proposed as an alternative dispatching method for TL transportation in order to improve driver retention. In a RN, a truckload visits one or more relay points (RPs) where drivers and trailers are exchanged while the truckload continues its movement to the final destination. In this research, we propose a new composite variable model (CVM) to address the strategic TL relay network design (TLRND) problem. With this approach, we capture operational considerations implicitly within the variable definition instead of adding them as constraints in our model. Our composites represent feasible routes for the truckloads through the RN that satisfy limitations on circuity, number of RPs visited, and distances between RPs and between a RP and origin-destination nodes. Given a strict limitation on the number of RPs allowed to be visited, we developed a methodology to generate feasible routes using predefined templates. This methodology was preferred over an exact feasible path enumeration algorithm that was also developed to generate valid routes. The proposed approach was successfully used to obtain high quality solutions to largely-sized problem instances of TLRND. Furthermore extending the original CVM formulation, we incorporate mixed fleet dispatching decisions into the design of the RN. This alternative system allows routing some truckloads through the RN while the remaining truckloads are dispatched PtP. We analyze the performance of our models and the solutions obtained for TLRND problems through extensive computational testing. Finally, we conclude with a description of directions for future research.
source type :
thesis
form :
electronic
audience :
professional
خروجی ها:
Mods
Doblin core
Marc xml
MarcIran xml
مشخصات مختصر فراداده
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
It was registered successfully