کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
  • تعداد رکورد ها : 1
تعيين اثربخشي يادگيري مشارکتي (طرح تدريس اعضاي تيم) بر خود پنداره و پيشرفت تحصيلي درس قرآن در دانش‌آموزان پايه‌ي چهارم ابتدايي
نویسنده:
صادقي, عباس
وضعیت نشر الکترونیکی :
قائنات: کارشناسي ارشد(دانشگاه آزاد اسلامي، واحد قائنات، دانشکده علوم انساني، گروه علوم تربيتي، رشته علوم تربيتي، گرايش آموزش ابتدايي) ؛ ‎۱۳۹۲.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه
شماره ثبت:
‎6124543
منابع دیجیتالی :
  • تعداد رکورد ها : 1

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

193,967,071

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

کلیه حقوق این سایت مربوط به آستان قدس رضوی می باشد .