کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
  • تعداد رکورد ها : 6
شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید شما دسترسی لازم برای دیدن اطلاعات را ندارید
بررسی عوامل موثر بر قابلیت‌های مدیریت ارتباط با مشتری در ستاد مرکز فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه
نویسنده:
فتحي, سالار
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت)؛ 1394.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
147
منابع دیجیتالی :
بازنگری و توسعه مدل اکرو مودامبی برای ارزیابی آمادگی سازمانهای ایران جهت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده:
اقدسي, محمد
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کارشناسی ارشد (دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده فنی و مهندسی)؛ 1386.,
زبان :
فارسی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
159
منابع دیجیتالی :
أثر كفايات موظفي الصفوف الأمامية على السلوك الشرائي من خلال رضا الزبائن
نویسنده:
الأسطة, دعاء فتحي أحمد
وضعیت نشر الکترونیکی :
امان : الماجستير (جامعة الشرق الأوسط، كلية الأعمال، قسم إدارة الاعمال )، 2018 ,
زبان :
عربی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
127
منابع دیجیتالی :
دور تسییر العلاقات مع الزبائن فی خلق المیزة التنافسیه
نویسنده:
رایس, عبدالحق
وضعیت نشر الکترونیکی :
الجمهوریه الجزائریه الدیمقراطیه : الماستر (جامعة محمد خیضر بسکره ،كلية العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير) ؛ 2015,
زبان :
عربی
نوع منبع :
پایان نامه های الکترونیکی
تعداد صفحات:
137
منابع دیجیتالی :
  • تعداد رکورد ها : 6

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

193,846,522

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

کلیه حقوق این سایت مربوط به آستان قدس رضوی می باشد .