کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
  • تعداد رکورد ها : 31
ارزيابي و شناخت ـ  رفتار درماني نوجوانان
نویسنده:
خداياري‌فرد، محمد، ‎1329 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: رشد,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
2336110
درمان شناختي ـ رفتاري براي کودکان و خانواده‌ها
نویسنده:
محمدي، محمدرضا، ‎1334 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11316792
روشهاي ارزيابي و درمان شناختي ـ رفتاري نوجوانان
نویسنده:
افروز، غلامعلي، ‎1329 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: دانشگاه تهران، موسسه انتشارات و چاپ,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11271780
شناخت درماني در کودکان و نوجوانان : مطالعات موردي باليني
نویسنده:
راينک، مارک
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: بقعه,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
646621
تکنيک‌هاي شناخت‌درماني براي کودکان و نوجوانان
نویسنده:
شايسته آذر، افسانه، ‎1355 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: کتاب ارجمند,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
9713912
تنظيم هيجان در کودکان و نوجوانان راهنماي عملي درمانگران
نویسنده:
ساوتام - گرو، مايکل ا.
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: ابن‌سينا,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
111230271
درمان مبتني بر آرام‌سازي حالت  MDT با يکپارچه‌سازي عناصر ACT, DBT, FAP & CBT
نویسنده:
آپشه، جک
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: جنگل: جاودانه,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
111210867
درمان شناختي - رفتاري: اختلال وسواسي - اجباري در کودکان
نویسنده:
محمدخاني، شهرام، ‎1351 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: انتشارات ابن سينا,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
21238017
کتاب کار درمان اضطراب کودک و نوجوان
نویسنده:
نشاط دوست، حميد طاهر، ‎1355 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
اصفهان: جهاد دانشگاهي، واحد اصفهان,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
111171614
  • تعداد رکورد ها : 31

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

193,804,463

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

کلیه حقوق این سایت مربوط به آستان قدس رضوی می باشد .