کتابخانه دیجیتـــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

جستجو
  برای جستجوی عین عبارت , عبارت مورد نظر را درون گیومه ("") قرار دهید . مانند "تاریخ ایران"
انتخاب همه   
  • تعداد رکورد ها : 314
ويژگي‌هاي معلم مطلوب
نویسنده:
اسماعيلي، زهره، ‎1349 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
مشهد: ضريح آفتاب,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11895852
مهارتهاي حرفه‌اي معلم
نویسنده:
پورعليرضا توتکله، علي، ‎1339 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
رشت: دهسرا,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11873157
نکاتي آموزنده در باب هنر معلمي
نویسنده:
رمزي، رابرت، ‎1934 - م.
وضعیت نشر الکترونیکی :
قم: بخشايش,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11877088
کشکول معلمي روز معلم يا هميشه معلم؟
نویسنده:
کامران ماوردياني، سيروس، ‎1337 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: محمد فائز,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11795125
نخستين دوره بازآموزي استادان زبان فارسي خارج از کشور
نویسنده:
دوره بازآموزي استادان زبان فارسي خارج از کشور
وضعیت نشر الکترونیکی :
[تهران]: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، اداره کل فرهنگي آسيا و اقيانوسيه,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11646483
معلم تکيه‌گاه اساسي
نویسنده:
فروتن، خوشبخت، ‎1331 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
کابل: سعيد,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11728252
مهارت‌هاي تفکر نقادانه و خلاق "ويژه‌ي معلمان"
نویسنده:
نوري قاسم‌آبادي، ربابه، ‎1344 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: طلوع دانش,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11757006
شناخت خصوصيات نوجوان "ويژه‌ي معلمان"
نویسنده:
موتابي، فرشته، ‎1344_
وضعیت نشر الکترونیکی :
تهران: طلوع دانش,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11757007
مشق عشق
عنوان :
نویسنده:
نزاکتي، فاطمه، ‎1329 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
مشهد: دنياي پژوهش: تمرين,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11754283
مقام معلم در اسلام و مکاتب فلسفي
نویسنده:
نيازآذري، کيومرث، ‎1336 -
وضعیت نشر الکترونیکی :
ساري: شلفين,
نوع منبع :
کتاب چاپی
شماره ثبت:
11710214
  • تعداد رکورد ها : 314

تعداد کل فراداده ها

0

تعداد منبع دیجیتال

193,783,484

logo-samandehi
کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

کتابخانه دیجیتــــــــال آستان قدس رضوی

Digital Library of Astan-e Quds-e Razavi

digital.aqr.ir

کلیه حقوق این سایت مربوط به آستان قدس رضوی می باشد .